וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל נטפים: מנהל צריך להחליף כל שנה 20% מחברי הנהלתו

עינב בן יהודה

28.2.2006 / 11:28

ארז מלצר אמר את הדברים בכנס של חברת השמת הבכירים "בגישה שונה" שעסק בנושא בחירת הנהלות

מלצר אמר את הדברים בכנס של חברת השמת הבכירים "בגישה שונה" שעסק בנושא בחירת הנהלות. שוש אורון מנכ"ל החברה הסבירה בתחילת הכנס כי העיסוק בנושא רלוונטי בעיקר כעת על רקע השינויים בחברות רבות ביניהן סלקום, בזק, אי סי איי ורבות נוספות.



"עיקר השינויים שנעשים בהנהלות הינם על רקע כניסתו של מנכ"ל חדש", אמרה אורון. "קיימת תפיסה כי הבאה של מנהלים מבחוץ היא הדרך הטובה לחולל שינויים אבל זה לא בהכרח נכון, מומלץ לפתח תרבות של שימור טיפוח וריענון, עם דגש על הצמחת אנשים מבפנים" אומרת אורון.



שולי שהרבני סמנכ"ל משאבי האנוש של נייס ציינה כי בחברה שהיא עובדת בהמייצרים תמהיל של הצמחה של אנשים מבפנים והבאה של אנשים מבחוץ, למרות שבסופו של דבר רוב הקידומים הם של אנשים מבפנים.



דני ימין מנכ"ל מיקרוסופט סיפר על ההתמודדות של כמנכ"ל חדש עם השינויים בהנהלת החברה. לדבריו עם כניסתו לתפקיד היה צורך לאייש 3 משרות בהנהלה הבכירה "עמד בפנינו אתגר משמעותי. קיבלנו החלטה שלא מתפשרים, למרות הלחץ. החלטה נוספת היתה כי לכל תפקיד בוחנים מועמדים מבפנים ומבחוץ. בסופו של דבר התהליך כולו ארך 6 חודשים, כאשר שניים מהמינויים היו של אנשים מתוך החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully