וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים חיובי על נייס: העלה מחיר יעד ל-61 דולר - 18% מעל המחיר בשוק

שירלי יום-טוב

28.2.2006 / 11:31

מעריך שנייס צוברת תאוצה בתחום מערכות ההקלטה בטכנולוגיית VoIP ומוצר הנייס פרפורם עולה על מוצר מקביל של וויטנס; CIBC חזר על מחיר יעד של 60 דולר

"נייס נסחרת במכפיל של 25.1 על הרווח פרופורמה (בניכוי הוצאות חד פעמיות) של 2006. להערכתנו, שיעור הצמיחה של החברה ב-5 השנים הקרובות עומד על 23.8, ומכפיל הרווח מנוכה צמיחה (PEG) הוא 1.24 בלבד. מדובר במכפיל נמוך מזה של ורינט ודומה לזה של וויטנס, למרות ששתי החברות האחרונות הן ברמת סיכון גבוהה מזו של נייס", כך האנליסטים.



שלושה נושאים מרכזיים עומדים בבסיס ההנחות של יחידת המחקר של בנק הפועלים: ה-VoIP, מוצר הנייס פרפורם ושיתופי פעולה. נייס צוברת תאוצה בתחום מערכות הקלטה בטכנולוגיית VoIP (העברת קול על גבי רשת אינטרנט). להערכת האנליסטים, השוני בין הסביבה הקווית לזו האינטרנטית דורש פתרון הקלטות חדש, ולכן פותח לנייס שוק חדש. נייס דיווחה בשיחת הוועידה האחרונה על 420 לקוחות VoIP ב-2005 - גידול של למעלה מ-100% לעומת 2004. להערכת בנק הפועלים, נייס תהנה ממנוע צמיחה משמעותי בתחום זה, הן מלקוחות קיימים והן מחדשים.



ביחס לנייס פרפורם (פתרון הקלטה המאפשר ניתוח המידע שנאסף על פי פרמטרים מתוחכמים), ההערכה היא שמוצר זה עולה באיכותו על ה-Impact 360, המוצר המתחרה של חברת וויטנס (סימול WITS). "פוטנציאל השוק של המוצר אדיר. מתוך 23 אלף לקוחות קיימים של נייס, רק 0.65% שידרגו את המערכת שלהם מאז השקת המוצר בסוף 2004, והסימנים הראשונים מעודדים", אמרו האנליסטים.



להערכת האנליסטים, שיתוף הפעולה עם מוטורולה מתרחב וכולל מיזם משותף להתקנת מערכות וידיאו אלחוטיות. "שיתוף הפעולה עם מוטורולה הוא המפתח לצמיחת נייס בשוק הבטחוני, וביסוס היתרון היחסי שלה במגזר", ציינו.



גם בבית ההשקעות CIBC סבורים שמניית נייס יכולה "לסדר" לכם את התיק בשנה הקרובה. האנליסט שאול אייל חזר ביום חמישי האחרון על המלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 60 דולר. אייל סבור שתחום ההקלטות בשוק הבטחוני מצביע על פוטנציאל צמיחה עבור החברה, שעה שמוקדי שירותי החירום בארה"ב (911) עומדים בפני שדרוגים נרחבים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully