וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ML משקיעה 1.5 מיליון דולר בקמפיין הקיץ

איתמר סיידא

28.2.2006 / 12:16

הקמפיין, בכיכובה של מירב הניג, יעלה באמצעות משרד הפרסום "ענבר, מרחב, שקד" בטלוויזיה, בעיתונות ובדיוור ישיר

יח"צ - חד פעמי

ml עולה ביום חמישי בקמפיין לרגל השקת קולקציית הקיץ, תחת הסלוגן: "צריך להכיר אותך בשביל להלביש אותך". הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום "ענבר, מרחב, שקד", יעלה בהשקעה של 1.5 מיליון דולר ויכלול סרטון טלוויזיה (שיעלה בערוצים 2 ו-10), מודעות בעיתונות, קטלוג ודיוור ישיר.

ML חוזרת לפרסם לאחר העדרות קצרה. מנכ"ל הרשת אבי מלכה אמר במסיבת עיתונאים שנערכה לפני כשבוע כי "חברות האופנה עושות טעות שהם משקיעות כל שנה 8% מהמחזור בפרסום. זה שוחק את הרווח וחבל לפרסם סתם, אם אין תוכן". לדברי מלכה בעונה הנוכחית הרשת שינתה את האסטרטגיה שלה בפרסום, בעיצוב החנויות מחדש ובקולקציות.

לדברי מלכה "העונה אנו מציגים אמירה תקשורתית חדשה ושונה. לכן חיפשנו גם פרזנטורית מתאימה לערכים אלו - בגיל ובמידה הנכונה למותג, הפונה לקהל היעד המדויק של המותג". לדבריו, "מירב הניג, מי שנבחרה להחליף את נועה תשבי, עונה על צורך זה ומוסיפה את הערכים הייחודיים לה".

הניג (35), אחותה של הדוגמנית מיכל הניג, השתתפה בעבר בסרטי קולנוע, ביניהם כיכבה כילדה בסרט המיתולוגי "מציצים", בתפקיד ביתם של אריק איינשטיין וסימה אליהו. כיום הניג משמשת כאשת עסקים במקביל להתעסקות באומנות הציור והצילום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully