וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה הבת של נטוויז'ן - Nia - וחברת Addwise התמזגו

ערן גבאי

28.2.2006 / 12:47

החברה המאוחדת תפעל בתחום מערכות האינטרנט לארגונים; העסקה משקפת שווי של 42 מיליון שקל לחברה המאוחדת; החברות ימשיכו להעסיק את כל 160 העובדים שלהן

נטוויז’ן תחזיק לאחר המיזוג בכ-53.4% מהחברה המאוחדת. יתרת מניות החברה הממוזגת - 46.6% - יהיו בידי בועז חן, מנכ"ל Addwise, ושלושה שותפים נוספים ב-Addwise. במסגרת העסקה, תשלם נטוויז'ן כ-4 מיליון שקל, מתוכם 2.75 מיליון שקל תמורת 9.4% ממניות ניא ו-1.25 מיליון שקל עבור פרמיית השליטה.



לדברי אבי צבי, משנה למנכ"ל נטוויז'ן, שתי החברות משלימות זו את זו. "החברה המאוחדת תציע סל מוצרים רחב יותר הכולל את כל קשת הפתרונות מבוססי טכנולוגיות מיקרוסופט, סחר אלקטרוני וניהול תוכן באינטרנט. בעולם כבר ברור לכל שאינטרנט זו התמחות שאינה רק טכנולוגית, ובדומה לחברות מקבילות בעולם, אנחנו ניתן לארגונים את הפתרון המלא למימוש הפוטנציאל שלהם ברשת החל משלב היזום של המערכת דרך אפיון ועיצוב מכווני משתמש, פיתוח, בדיקות ואינטגרציה, ותפעול מלא של המערכת ותכניה".



מטות שתי החברות ימשיכו לפעול בחברה הממוזגת, כשבראשה יכהנו מנכ"ל Nia אילנית פסח ומנכ"ל Addwise, בועז חן כמנכ"לים משותפים. החברה תמשיך להעסיק את כל 160 העובדים של שתי החברות ואף נערכת לגייס עובדים נוספים השנה.



נטוויז'ן ניהלה בשבועות האחרונים שיחות לרכישת חברת ארטנט אקספרט, חברת האינטגרציה מקבוצת נטקום של לוני הרציקוביץ'. העסקה הוערכה בכ-5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully