וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיאבון למלונות של יגאל אהובי גדל: מתעניין ברכישת שבעה מלונות באירופה תמורת 400 מיליון ליש"ט

אפרת נוימן

28.2.2006 / 17:00

כך מדווח ה"טיימס" הבריטי; בדצמבר השלימו אהובי ודלק נדל"ן רכישה של 16 מלונות מרשת הילטון תמורת 400 מיליון ליש"ט; אהובי מנהל גם מו"מ לרכישת 46 מלונות בבריטניה תמורת כמיליארד ליש"ט

ב"טיימס" לא מופתעים במיוחד מהתוכניות של אהובי, לאור התיאבון למלונות שהוא הראה לאחרונה. בנובמבר נכנסה הילטון גרופ לעסקה עם אהובי ודלק נדל"ן לרכישת 16 בתי מלון של הרשת תמורת 400 מיליון ליש"ט. הילטון תשכור ותנהל את בתי המלון למשך 30 שנה לפחות. "עסקת ההילטונים" הושלמה בדצמבר.



אהובי, בשיתוף עם RBS, הוא לפי ה"טיימס" גם המועמד המועדף לרכישת פעילות המלונאות המשותפת של החברות ווייטברד ומריוט בבריטניה, בעסקה המוערכת במיליארד ליש"ט. ה"טיימס" דיווח בינואר, כי חברת ניהול המלונות ווייטברד וחברת המלונאות הבינלאומית מריוט אינטרנשיונל, בחרו למכור את המיזם המשותף - הכולל 46 מלונות, בהם הלונדון מריוט קאונטי הול - לקבוצה של אהובי, ודחו הצעות רכש אחרות.



בשנה וחצי האחרונות רכש אהובי נדל"ן בבריטניה, גרמניה ושווייץ, כשחלק מהעסקות בוצעו בשיתוף עם קבוצת דלק. בינואר דיווח אהובי על מכירת בניין שבבעלותו במנצ'סטר, ברווח של 9.65 מיליון ליש"ט. אחת העסקות הגדולות שביצע אהובי היתה בספטמבר 2003 - לרכישת חברה לניהול חניונים בבריטניה יחד עם קבוצת משקיעים ישראלים ידועים, תמורת 610 מיליון ליש"ט (978 מיליון דולר בעת מועד העסקה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully