וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CBS תבעה את השדרן הווארד סטרן על הפרת חוזה

סוכנויות הידיעות

1.3.2006 / 9:32

טענה שהשתמש בזמן אוויר שלה לקידום התחנה המתחרה שאליה עבר. סטרן: התביעה היא "נקמה אישית"

תביעתה של CBS נגד סטרן הוגשה לבית המשפט בניו יורק שעות ספורות לאחר שסטרן יצא נגד CBS במסיבת עיתונאים, בהאשמות כי חברת השידור ניסתה לאיים עליו. סטרן אמר כי התביעה היא "נקמה אישית" שנועדה להסיח את תשומת הלב של התקשורת מתוצאותיהן הפיננסיות הגרועות של תחנות הרדיו של CBS.

לאחר התקפתו הפומבית של סטרן הגישה CBS תלונה באורך 43 עמודים, הכוללת האשמות על "הפרות מרובות של החוזה, הונאה, התעשרות לא הוגנת ושימוש לא נאות בזמן השידור של CBS רדיו". בנוסף, נכללו בתביעה סיריוס - אשר הואשמה בתחרות בלתי הוגנת על חוזהו של סטרן - וסוכנו של סטרן, רון בוכוואלד.

בתלונה אמרה CBS כי סטרן ניצל לרעה שעות שידור בשווי מיליוני דולרים של CBS לטובתו האישית, והסתיר באופן המהווה הונאה, את אחזקותיו במניות סיריוס בשווי מאות מיליוני דולרים, תוך שקידם את החברה בשידור. התביעה לא פירטה את הפיצויים הכספיים ש-CBS מתכננת לדרוש.

CBS טוענת כי סטרן הסתיר ממנה היבט אחד של העסקה עם סיריוס - מתן 34 מיליון מניות של סיריוס, ששוויין היה 220 מיליון דולר, אשר הותנה בכך שסיריוס תגיע למספר מסוים של מנויים בתחילת 2006. החוזה שחתם סטרן עם סיריוס, לטענת CBS, מעניק לו את המניות ב-2010.

בשל סעיף "האצה" סודי זה, טענה CBS, לסטרן היה מניע לקדם את ענייני סיריוס עוד לפני שעזב את CBS באמצע דצמבר. סטרן ובוכוואלד קיבלו את המניות שלושה ימים לאחר שסטרן החל לשדר בסיריוס בינואר, וחברת הלוויין הרשתה להם למכור את המניות מיד. CBS טענה כי סטרן השתמש ב"פרסומות" אלו כדי לגרוף רווח של יותר מ-200 מיליון דולר.

במסיבת העיתונאים הטיח סטרן הערות זועמות במנכ"ל CBS, לסלי מונווס, באמרו שהוא רודף אותו. מונווס, לדברי סטרן, ניסה לחפות על "הפסדי שיא ברייטינג" של תחנות CBS רדיו, על ידי מתקפה משפטית על הכוכב לשעבר שלו.

סטרן אמר כי בניגוד לטענת CBS, כי היה לו סעיף סודי בחוזה עם סיריוס, עזיבתו את CBS היתה ידועה לציבור ופורסמה 14 חודשים לפני שארעה בפועל. סטרן אמר כי הבהיר למנכ"ל CBS רדיו, ג'ואל הולנדר, את כוונתו לדבר בשידור על המעבר לרדיו הלווייני, ומעולם לא נקב בשם סיריוס במפורש. בציוד השידור נכלל גם כפתור השהיה, אשר איפשר למנהלים להשתיק את דבריו לפני שהושמעו באוויר, אולם CBS בחרה שלא לממש אפשרות זו כשדן בעתידו המקצועי. סטרן הודה כי CBS השעתה אותו ליום אחד בשל חשש כי הוא מקדם את עסקיה של סיריוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully