וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל השיווק של יוניליוור פורש

איתמר סיידא

2.3.2006 / 11:04

יהודי ליפמן יפרוש לאחר 11.5 שנים בחברה ויעבור להיות מנכ"ל חברת הגלידות של נסטלה-אסם, במקום דרור ברזילי שפרש ממנה

סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל, יהודי ליפמן יפרוש בתום הרבעון הראשון של 2006 ויסיים את תפקידו לאחר 11.5 שנות עבודה בחברה. ליפמן ימונה למנכ"ל חברת הגלידות של נסטלה-אסם, במקום דרור ברזילי.

ליפמן היה אחראי על הקמת מערך השיווק לאחר רכישת CPC את חברת תוצרת מזון ישראלית, והיה מנהל השיווק בין השנים 1994 עד 1997. לאחר מכן, ניהל את יחידת העסקים האסטרטגית (SBU) לקינוחים תחת השם Ambrosia בחברת האחות באנגליה Bestfoods UK עד שנת 1999. עם חזרתו לישראל התמנה ליפמן לסמנכ"ל השיווק והפיתוח של החברה למשך 6.5 שנים.

ליפמן היה אחראי על בניית מותגי המזון הבינלאומיים של החברה לאחר החדרתם לישראל ובתוכם: קנור, מזולה, הלמנס, והפיכתם למותגים מובילים בתחומם.

תחת ניהולו העצים ופרח תחום דגני הבוקר של תלמה אשר גדל בתקופתו פי 4 עם המותגים הגדולים: קורנפלקס תלמה, כריות תלמה, שוגי תלמה, פינוקי בריאות תלמה ועוד, ואשר מובילים את שוק דגני הבוקר בישראל לאורך כל השנים. ליפמן, שיקם ובנה מחדש את מוצרי השוקולד בחברה תחת המותג קליק אשר הפך להיות מותג חטיפי השוקולד המוביל בישראל.

עם מיזוג החברות בסטפודס וליוור, ליוניליוור ישראל בשנת 2003 בנה ליפמן את מערך השיווק המאחד של החברה אשר כלל את כל מותגי המזון, הניקיון והטיפוח (HPC). במסגרת זו, נבנה מערך מנהלים חדש לתחום ה-HPC שלמד את התחומים החדשים ובנה תשתית חזקה לצמיחת המותגים DOVE, בדין, פינוק, AXE, ועוד.

בהודעה שהוציאה הנהלת החברה נאמר כי "אנו רוצים להודות ליהודי על תרומתו המדהימה לקידום ופיתוח מותגי החברה ועובדיה, על השותפות האמיתית כחבר הנהלה, על המסירות, היזמות והחדשנות. על פיתוח דור העתיד של אנשי השיווק תוך הפגנת מנהיגות ודוגמא אישית וכל זאת עם סובלנות אין קץ, אופטימיות וחיוך תמידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully