וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: יום רביעי ברציפות של ירידות

עומרי כהן

7.3.2006 / 23:06

טבע מאבדת 0.4% לקראת ההחלטה בנוגע לטיסאברי. החשש מהעלאות ריבית נוספות ועליית תשואות בשוק האג"ח מכבידה על שורי המניות

בוול סטריט נפתח המסחר בירידות שערים קלות. מדד נאסד"ק יורד ב-0.3% ומדד דאו ג'ונס מאבד 0.1%. בקרב המניות הישראליות, עולה סינרון ב-7% בתגובה להעלאת המלצה למניה מצד בית ההשקעות CIBC. טבע מאבדת עוד 0.4% בהמשך לירידה דו-יומית של 4.7% ולקראת החלטת ה-FDA בנוגע לאפשרות החזרת תרופת הטיסאברי למדפים, אשר מתחרה בקופקסון של טבע. אם סיסטמס מאבדת עוד 1.6%.

סקירת טרום מסחר

החוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט, מאותתים על ירידות מתונות בפתיחת יום המסחר השני השבוע. מחירי הנפט - ששבו להגביה עוף לקראת ישיבת שרי האופ"ק מחר, עלייה בתשואות על איגרות החוב ותחזית פושרת שסיפקה יצרנית השבבים הגדולה טקסס אינסטרומנטס - עלולים להכביד על הסנטימנט היום בניו יורק.


גם אתמול שלחו התשואות העולות בשוק איגרות החוב את המדדים לירידות שערים. מדד נאסד"ק ירד ב-0.7% ל-2,286 נקודות, ומדד דאו ג'ונס איבד 0.6% ל-10,958 נקודות.

הנפט עולה בשעה זו ב-16 סנט, ל-62.6 דולר לחבית.

מניות טבע עשויות להיסחר היום בעניין, על רקע הדיון ב-FDA בסוגיה האם להחזיר את הטיסאברי, המתחרה בקופקסון - תרופת הדגל של טבע לטיפול בטרשת נפוצה - למדפים. מניות אלן ביוג'ן, יצרנית הטיסאברי, שהורדה מהמדפים לפני כשנה, ייסחרו בוודאי גם הן בעניין רב.

מניית סינרון, סבורים ב-CIBC, נענשה מספיק: בנק ההשקעות העלה המלצה למניה ונקב במחיר יעד הגבוה ב-48% ממחירה בשוק. בסוף דצמבר, רגע לפני שסינרון שלחה אזהרה לשוק על פספוס התחזיות, חתך CIBC המלצה ומאז איבדה המניה כ-30%. כעת, אומרים בבנק: "השוק צפוי להמשיך לצמוח".

בעלי השליטה באטיוניטי מחזקים את אחיזתם בחברה ורכשו 290 אלף כתבי אופציה. לפני כשבועיים מימשו בעלי החברה אופציות למניות מבלי למוכרן, בכדי להשאירה בנאסד"ק, אחרי שקיבלה אזהרה ממזכירות הנאסד"ק כי היא לא עומדת בתנאי הסף לרישום - עם הון עצמי של פחות מ-10 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully