וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחושתן וקרייר מעלות את מחיר הצעת הרכש למניות תדיראן צריכה ב-15%

שלומי גולובינסקי

12.7.2001 / 8:59

המחיר החדש - 8.3 שקלים למניה; ההעלאה - למרות שמחיר המניות בבורסה נמוך ממחיר הצעת הרכש הקודמת

נחושתן השקעות ויצרנית המזגנים האמריקאית קרייר מעלות את מחיר הצעת הרכש למניות תדיראן מוצרי צריכה ב-15% ל-8.3 שקלים למניה. מחיר הצעת הרכש הקודם היה 7.2 שקלים למניה, שכיום נסחרת בבורסה בתל אביב במחיר נמוך יותר של 7.17 שקלים.

הציבור מחזיק בכ-17% ממניות תדיראן צריכה, הנסחרת לפי שווי חברה של כ-275 מיליון שקל. סביר להניח כי העלאת מחיר הצעת הרכש נובע מסירובם של מספר משקיעים למכור לבעלי השליטה את המניות במחיר הישן. בכדי להשלים את מחיקת מניות תדיראן צריכה מהמסחר צריכות נחושתן וקרייר להגיע להחזקה משותפת של לפחות 95% ממניות החברה. החזקה כזו תאפשר לשתיים לרכוש בכפייה את יתרת מניות החברה המוחזקות בידי הציבור.

עלות הצעת הרכש החדשה תגדל ל-53 מיליון שקל, אולם חלקה של נחושתן השקעות יהיה כ-900 אלף שקל בלבד, מה שיהפוך את קרייר לבעלת השליטה בתדיראן מוצרי צריכה. עם זאת מציינים בנחושתן כי לאחר השלמת הצעת הרכש ייכנס לתוקפו הסכם בעלי מניות חדש בתדיראן, המבטיח הגנת מיעוט לנחושתן.

תדיראן מוצרי צריכה עוסקת בייצור ושיווק של מוצרי חשמל ביתיים. במסגרת זו מייבאת תדיראן לארץ את מוצרי aba ,Thomson ,Technics ,פנסוניק ,Bosch וכן מותגים פרטיים. כמו כן, תדיראן מוצרי צריכה משמשת מפיץ בלעדי של מוצרי CarTler בתחום מיזוג אוויר מרכזי.

תדיראן מוצרי צריכה סיימה את הרבעון הראשון של 2001 עם הכנסות של 150 מיליון שקל - גידול של 12%, לעומת הכנסות של 134 מיליון שקל ברבעון המקביל. בשורה התחתונה נרשם רווח של 3 מיליון שקל, בדומה לרווח שנרשם ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully