וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמול רוכשת מסהר אינווסטק 25% מגמול סהר שירותי בורסה תמורת 12.8 מ' ש' ותגיע לבעלות מלאה

גולן פרידנפלד

12.7.2001 / 11:31

בנוסף רוכשת גמול גם את 30% הנותרים בגמול סהר חתמים מסהר אינווסטק תמורת 870 אלף שקל

גמול הודיעה היום כי היא רוכשת את החזקותיה של סהר אינווסטק (25%) בבית ההשקעות גמול סהר שירותי בורסה תמורת 12.38 מיליון שקל, וכן את החזקותיה בגמול סהר חתמים (15%) תמורת סכום של 870 אלף שקל.

החברות הנרכשות, גמול סהר שירותי בורסה וגמול חתמים, יהיו מעתה בבעלות מלאה של גמול, שבעת האחרונה נמצאת שוב ושוב בכותרות הרכישות והמכירות בשוק ההון.

העסקה משקפת לבית ההשקעות גמול סהר שירותי בורסה שווי של כ-50 מיליון שקל ולגמול סהר חתמים שווי של 5.8 מיליון שקל.

מיכה סימיון, מנכ"ל גמול, מסר היום כי "החברות מהוות נכס אסטרטגי לגמול וכי השלמת הרכישה תסייע לגמול להמשיך ולהרחיב את פעילותה בשוק ההון".

גמול סהר שירותי בורסה מתמקדת בשירותי ברוקראז' ללקוחות מוסדיים בארץ ובחו"ל, ביניהם חברות ביטוח, קרנות פנסיה קופות גמל ובתי השקעות באירופה.

גמול מחזיקה ב-51% מחברת ברק עשיית שוק שהיא מהמובילות בארץ בעשיית שוק בנגזרים. כמו כן היא מחזיקה כ-50% מחברת אינדקס מדדים בינלאומיים העוסקת בהנפקת מכשירים פיננסיים, וב-50% מגמול סהר קרנות נאמנות העוסקת בהנפקת יחידות קרנות נאמנות בבורסה.

גמול סהר חתמים מתמחה בניהול וחיתום של הנפקות ציבוריות ופרטיות, ולאחרונה ביצעה את הנפקת איגרות החוב להמרה של גמול בבורסה בהיקף של כ-86 מיליון שקל.

שינוי הפרוטפוליו של גמול הוא כנראה אחד הסממנים של ההנהלה החדשה בגמול בראשותו של יקיר גבאי, שהוא נציגה של משפחת טראמפ, בעלת השליטה בגמול. כך למשל אישרה גמול בשבוע שעבר כי היא מנהלת מגעים עם חברת סילברבוים אחזקות, שבבעלותו של צבי בארינבוים, למכירת נכסים בשווי של 570 מיליון שקל, מתוכם ישולמו לגמול 180 מיליון שקל במניות סילברבוים, ששוייה נאמד בכ-450 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully