וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורקל תאפשר הורדה חופשית של מסד נתונים Oracle9i דרך האינטרנט עבור מפתחים

צורי דאר

12.7.2001 / 14:48

אורקל: המפתחים יחויבו בתשלום על הרישיון ל-Oracle9i כשיתחילו למכור את המוצר שפיתחו על בסיס מסד הנתונים

ענקית התוכנה אורקל הודיעה היום כי מסד נתונים החדש שלה Oracle9i יהיה זמין להורדה חופשית עבור מפתחים מאתר רשת טכנולוגיית אורקל (OTN).

Oracle9i הוא מסד הנתונים המתקדם ביותר של אורקל והוא הושק מסחרית בארה"ב ובאירופה לפני כחודש. מחירו של רישיון ל-Oracle9i נע בין מאות דולרים לארגונים קטנים למאות אלפי דולרים בארגונים גדולים.

מאורקל נמסר כי הגירסה הזמינה להורדה חינם היא גירסה מלאה של Oracle9i ללא זמן פקיעה, שנועדה לאפשר למשתמשי Oracle המפתחים יישומים על פלטפורמה זו, לבנות ולבחון את יישומיהם על מסד הנתונים החדש. "מפתחים יחויבו בתשלום על הרישיון ל- Oracle9i כשיתחילו למכור את המוצר שלהם", הסביר אילן שפיגלמן, מנהל השיווק של אורקל ישראל.

"אנו רואים גידול עצום בביקוש לבחינה ואישור יישומי אינטרנט על מסד נתונים Oracle9i", אמר רנה בונוואני, סגן נשיא ל-OTN ושיווק Oracle9i. "על-ידי אספקת גישה מוקדמת ללא תשלום למסד נתונים Oracle9i, אנו מאפשרים לכל אחד להשיג מקדמת זמן בבניית פתרונות חדשים".

רשת טכנולוגיית אורקל (OTN) היא קהילת המפתחים המקוונת של Oracle. בקהילה חברים יותר מ-1.6 מיליון חברים רשומים כיום, ועל פי אורקל היא ממשיכה לגדול בקצב של 68 אלף חברים בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully