וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.סי.טל תספק ל-Storm הבריטית את מוצרי איכות השירות שלה המאפשרים ניטור תנועה ברשת

גתית פנקס

12.7.2001 / 17:14

בדו"ח חדש של בית ההשקעות אילנות בטוחה מציינים האנליסטים כי אי.סי.טל מציגה יציבות בגידול הכנסותיה מרבעון לרבעון (מעל 35%), והיא תמשיך כך ב-2001-2002

חברת אי.סי.טל הישראלית, הנסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של 200 מיליון דולר, הודיעה היום כי חתמה על חוזה לאספקת מוצר ה-SigView שלה לחברת Storm Telecommunications הבריטית, שהיא חברה בת של Storm השקעות.

המוצר שתספק לה אי.סי.טל הוא בתחום יישומי ניהול ובקרת התנועה ברשתות תקשורת והוא מאפשר את ניטור כלל התנועה ברשת, בקרה על איכות ביצועיה ומתן התרעה על ירידה באיכות השירות. ה-SigView ישתלב ברשתות הבינלאומיות הקוליות של סטורם.

כעולה מהודעת אי.סי.טל, סטורם היא בין ספקיות שירותי התקשורת הראשונות אשר עשו שימוש במתגים האופטיים ברשתות התקשורת שלה, והיא מספקת שירותי פס רחב, קול ואינטרנט באמצעות רשת תקשורת הפועלת כיום במדינות רבות ברחבי העולם.

באילנות בטוחה יותר מאופטימיים

לאי.סי.טל יש כיום מעל 170 לקוחות ביותר מ-50 מדינות, בהם דויטשה טלקום, בריטיש טלקום, בלגקום, טלפוניקה וספרינט. בדו"ח חדש שפורסם על ידי בית ההשקעות הישראלי אילנות בטוחה אמר האנליסט ערן יעקובי כי החברה מציגה יציבות בגידול הכנסותיה מרבעון לרבעון (מעל 35%), והעריך כי החברה תמשיך להפגין קצב דומה של 30%-35% גם בשנים 2001-2002. הצמיחה הזו צפויה להיות מושגת גם על ידי האסטרטגיה של החברה לחדור בצורה חזקה יותר לאמריקה ואירופה.

באילנות בטוחה אף ציינו כי מוצריה של החברה הם קריטיים לחברות ציוד הטלפוניה, בעיקר נוכח ההאטה והתגברות התחרות. הם הוסיפו כי עתידה של החברה אף צפוי להיות טוב יותר עם התפתחות פרוטוקול האינטרנט והדרישה לטכנולוגיות מתקדמות יותר. האנליסט מעריך כי מחיר היעד הראוי למניה הוא 18.5 דולר - 40% מעל למחיר המניה היום, והוא מותיר לה המלצת "קנייה" בסיכון גבוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully