וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום מעלה מחירים בכ-2% בממוצע

ערן גבאי

13.3.2006 / 13:37

העלאות המחירים באות על רקע הפחתת דמי הקישוריות הנוספת בשיעור של 9%

חברת סלקום מעלה מחירים, זו הפעם השנייה ב-2006. סלקום הודיעה היום על העלאת תעריפי זמן האוויר לכ-22% מהלקוחות שלה בכ-2% בממוצע. עם זאת, בחברה טוענים כי ההשפעה הממוצעת של העלאת המחירים תגיע לכ-1% מהפעילות. בסלקון מציינים כי העלאת המחירים מתבצעת רק בחלק מהתוכניות. בינואר העלתה סלקום את תעריפיה ב-4% .

המתחרה, פלאפון, היתה הראשונה שהעלתה את תעריפיה בפעם השנייה ב-2006, כשהודיעה לפני כחודש על העלאת התעריפים לכ-40% מהלקוחות בשיעור ממוצע של 4%, לאחר שבינואר היא העלתה את התעריפים לכ-20% מהלקוחות בשיעור דומה. פרטנר העלתה את תעריפיה בסוף ינואר בשיעור ממוצע של 4%.

העלאות המחירים באות בעקבות הפחתת דמי הקישוריות הנוספת בענף, בראשית מארס, בשיעור של 9%. חברות הסלולר ממשיכות להעלות מחירים מדי חודשיים, וגל העלאות המחירים האחרון הסתכם בכ-6%-4% בממוצע. ב-2005 עלו מחירי הסלולר, בכל אחת מהחברות הגדולות, בין 3 ל-5 פעמים, ברובן בשוק הפרטי ולא העסקי.

בתחילת 2005 נדרשו חברות הסלולר להפחית את דמי הקישוריות (תשלום זמן אוויר של שיחה נכנסת בסלולר) בכ-29%, ושלוש החברות העלו את מחיריהן בשיעור של עד 25%.

לאחרונה דיווחנו שהרשות להגבלים עסקיים, בראשות רונית קן, מתכוונת לבחון את תופעת העלאות המחירים המקבילות בשוק הסלולר, כשהדגש יושם בעיקר על בחינת התחרות בשוק משקי הבית. ככל הידוע, עד כה לא התקיימה פנייה לחברות בעניין זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully