וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט ממשיכה במגמה החיובית מסוף השבוע

שרון שפורר

13.3.2006 / 23:15

נאסד"ק עולה בחצי אחוז בפתיחה, כשהנפט ממשיך להיסחר מתחת ל-60 דולר. רדוויז'ן משלימה ירידה של 14% מאז פברואר

סטריט ממשיכה היום במגמה החיובית בה חתמה את השבוע החולף, כשברקע עסקות מיזוג ורכישה במיליארדי דולרים. וול סטריט מצפה השבוע למבול של נתוני מאקרו, אשר יגיע לשיאו עם פרסום מדד המחירים לצרכן ביום חמישי, אולם גל זה יתחיל רק מחר, עם פרסום נתוני המכירות הקמעוניות לפברואר.

מדד הדאו ג'ונס עולה ב-0.1% ל-11,090.3 נקודות ומדד נאסד"ק מוסיף חצי אחוז ל-2,273.8 נקודות.

בערב שבת עלה מדד נאסד"ק ב-0.6%, לאחר שנבלם אתמול בתמיכה טכנית חזקה ברמה של 2,250 נקודות. עם זאת, חולשה במרבית ימי השבוע גררה את המדד מוטה הטכנולוגיה לירידה שבועית של 1.8%. מדד דאו ג'ונס עלה בשישי ב-1% ובשבוע כולו ב-0.4%. את הסיבה לעליות סיפקו נתוני תעסוקה חזקים לפברואר, שכללו תוספת של 243 אלף משרות למשק האמריקאי הלא-חקלאי.

מחירה של חבית נפט גולמי יורד ב-2 סנט ל-59.94 דולר.

חברת כרטיסי האשראי, קפיטל וואן, הודיעה אתמול על רכישת נורת' פולק בנקורפ תמורת 14.6 מיליארד דולר, בעסקה אשר תהפוך את החברה הממוזגת לאחד מ-10 הבנקים הגדולים בארה"ב. בעסקה נוספת תרכוש המוציאה לאור, מקלאטצ'י קומפני, את מתחרתה הגדולה, נייט רידר, ב-4.5 מיליארד דולר. בבריטניה פורסם כי ענקית הטלקום האמריקאית, ורייזון, הציעה לרכוש את אחזקותיה של וודאפון במיזם הסלולר המשותף שלהן, תמורת 40 מיליארד דולר.

לראשונה מאז המשבר שפקד את חברת רדוור ביוני אשתקד, התבססה בשבוע שעבר מנייתה מעבר לרמה של 20 דולר. זאת, לאחר פעמיים שבהן חצתה המניה רמה זו כלפי מעלה, אולם שבה וירדה מתחתיה כבר ביום המחרת. להתבססותה של המניה מעבר לרמה זו, תרמה אולי גם סקירה חיובית על החברה, שפירסם בסוף השבוע שעבר בית ההשקעות WR המברכט. בבית ההשקעות העריכו כי ההתאוששות בפעילותה של רדוור נמשכה גם ברבעון הראשון, וכי החברה צפויה לעמוד בתחזיות בשוק, או אף להכות אותן. ב-WR המברכט חזרו על המלצת "קנייה" לרדוור עם מחיר יעד של 22 דולר. המניה נותרת היום ללא שינוי בגובה 20.9 דולר.

TMC name="nyStocks">קומברס טכנולוג'י עולה ב-1.1% אחרי עליה של 1.8% בסוף השבוע, לאחר שבנק ההשקעות ליהמן ברדרס העלה את מחיר היעד למניה מ-29 דולר ל-32 דולר והותיר לה המלצת "תשואת יתר".

ביום רביעי הקרוב, לאחר נעילת שערי המסחר, תפרסם קומברס את תוצאותיה הכספיות ואיתה גם החברות הבנות, ורינט ואולטיקום. מניית אולטיקום קופצת בכ-2% לקראת הפרסום, וורינט לעומת זאת יורדת ב-0.7%.

תרו מתאוששת עם עלייה של 1.1% ל-14.3 דולר, לאחר שאיבדה 7.2% ביומיים, בעקבות הודעתה, כי תפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי, רק בסוף מארס או אף בתחילת אפריל.

רדוויז'ן השלימה בסוף בפברואר זינוק של כ-80% ב-6 חודשים, אולם מאז התממשה ב-12%. בערב שבת סבלה המניה מחולשה ואיבדה ללא סיבה ברורה לעין, כ-6% במחזור גבוה פי 2.6 מהממוצע בשלושת החודשים האחרונים. היום דיווחה החברה על חתימת הסכם רישוי עם מיקרוסופט, אשר יאפשר לחברות אחרות לשלב את יכולות התקשורת של תוכנות Office Live Communications Server 2005 של מיקרוסופט, עם פלטפורמות תקשורת נוספות. היום ממשיכה המניה לרדת ב-2% ל-18 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully