וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ECI זכתה בחוזה ראשון עם חברה ממשלתית בהודו

שירלי יום-טוב

20.3.2006 / 12:24

רשות הגז ההודית תרחיב פרישתה של רשת אופטית בחוזה שהוערך במיליון דולר. המניה בשיא של 5 שנים

חברת ציוד התקשורת, אי.סי.איי טלקום, הודיעה על חוזה ראשון עם גורם ממשלתי בהודו. רשות הגז ההודית (GAIL) בחרה בפתרונות הרשת האופטית של אי.סי.איי להרחבת פריסת הרשת ברחבי המדינה. הציוד של אי.סי.איי יתמוך ברשת המשתרעת על פני אלפי קילומטרים ויגדיל את יכולתה של GAIL לספק שירותים לספקיות תקשורת. החברה לא ציינה את היקפו הכספי של הלקוח, אך הוא הוערך בשוק בסכום קטן שאינו עולה על מיליון דולר.

לדברי אי.סי.איי, השותפות עם GAIL מקדמת את נוכחות החברה בהודו ואת תפקידה המרכזי באספקת ציוד תקשורת מתקדם ביותר לשוק ההודי המתפתח במהירות. GAIL היא ספקית של גז טבעי, אך החברה הרחיבה את פעילותה גם לתחומים נוספים, בהם ייצור חשמל.

מבט על הגרף של מניית אי.סי.איי מגלה שביום שישי האחרון נסקה המניה אל מעבר למחיר של 10 דולר - לראשונה מזה 5 שנים. חסידי הניתוח הטכני יקראו לזה פריצה של רמת התנגדות שהעיקה על המניה מ-2001.

במחיר של 10.5 דולרים למניה נסחרת החברה הישראלית בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-1.2 מיליארד דולר. מתחילת השנה זינקה מניית אי.סי.איי ב-40%, תוך עלייה במחזורי המסחר. באחרונה הודיעה החברה על פריסת רשת תקשורת המיועדת לאספקת שירותי IPTV (העברת וידיאו על גבי רשת טלפוניה), עבור אחת מחברות התקשורת הגדולות באירופה. שם החברה לא פורסם, אולם בשוק כבר ידוע מזה מספר חודשים, כי מדובר על הענקית דויטשה טלקום, לקוחה ותיקה של אי.סי.איי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully