וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסם ועלית נלחמות על צ'יפס מופחת שומן

איתמר סיידא

20.3.2006 / 16:28

אסם ועלית השיקו חטיף תפוחי האדמה מופחת שומן. אסם השקיעה במוצר כ-3 מיליון שקל לעומת עלית שהשקיעה 500 אלף שקל בלבד

בתזמון מוזר, חברת אסם וחברת עלית השיקו בו זמנית מוצר זהה - חטיף צ'יפס מופחת שומן. החברות החליטו להשיק את החטיפים סמוך לפסח מכיוון שבתקופה זו נרשמת עלייה בצריכת תפוח האדמה.

אסם השיקה את החטיף תחת המותג צ'יפסי Free. לדברי אסם, כמות השמן בחטיף החדש נמוכה ב-30% מזו של חטיפי הצ'יפס הרגילים. נילי צור, מנכ"ל חטיבת החטיפים ודגני הבוקר באסם, אמרה כי "המהלך הנוכחי צפוי להרחיב משמעותית את כוחה של אסם בשוק חטיפי הצ'יפס".

אסם השקיעה בפיתוח המוצר ובהחדרתו לשוק כ-3 מיליון שקל והיא תצא בקמפיין שיפנה בעיקר לאמהות לילדים ולבני נוער באמצעות משרד הפרסום מקאן אריסון.

בהודעה לעיתונות שהוציאה אסם נאמר כי המוצר החדש מהווה כניסה ראשונה של יצרן ישראלי מוביל לפלח השוק של צ'יפס מופחת שמן. מה שאסם לא ידעה זה שיש עוד יצרן ישראלי מוביל שהודיע ממש כמה דקות אחרי אסם על חטיף צ'יפס מופחת שומן משלו.

מדובר בשטראוס עלית שהודיעה על השקת גרסה "בריאותית" לחטיף תפוצ'יפס עם פחות 60% שומן רווי. בניגוד לאסם, שטראוס השקיע בפיתוח המוצר החדש, 500 אלף שקל בלבד.

על פי נתוני נילסן, שוק חטיפי הצ'יפס בישראל נאמד בכ-90 מיליון שקל עם אחוז צמיחה של 0.7% בלבד בשנת 2005. השחקן המוביל בו הוא תפוצ'יפס של עלית עם נתח שוק של 68%. אסם השיקה לפני שנה את צ'יפסי STIX שירד מהמדפים לאחר מספר חודשים וכיום מחזיקה נתח של 23% עם הצ'יפסי הרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully