וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי המניות של חברת Preview אישרו מכירת נכסים לאלדין עבור 5 מיליון דולר

רמי קפלן

14.7.2001 / 12:39

אלדין תקבל מהחברה האמריקאית, שמבקשת לחסל את עסקיה, טכנולוגיות, בסיס לקוחות ופטנטים בתחום אבטחת המסחר האלקטרוני

בעלי המניות של חברת Preview האמריקאית (סימול PRVW) אישרו היום העברת לקוחות, טכנולוגיות ועובדים לחברת אבטחת התוכנה הישראלית אלדין , בהתאם לעסקה שגובשה לפני כחודשיים.

במסגרת ההסכם רוכשת אלדין מ-Preview, העוסקת באבטחת מסחר אלקטרוני ושמעוניינת לחסל את עסקיה, טכנולוגיות, בסיס לקוחות ופטנטים בשווי כולל של 5 מיליון דולר, וכן את פעילותה בתחום ה-ESD - אבטחה אלקטרונית של תהליכי ההפצה.

Preview נסחרת היום בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-50 מיליון דולר, אחרי שבימי השיא שלה הגיע שוויה ללא פחות מ-1.3 מיליארד דולר. את הטכנולוגיה והפטנטים של החברה - אלה שאלדין שילמה היום תמורתם 5 מיליון דולר ? תימחר השוק ביותר ממיליארד דולר, לפני שערך החברה צנח ביותר מ-95%.

מספר הפטנטים של Preview הוא מרשים ביותר. מהתשקיף שהגישה החברה לרשות ניירות ערך האמריקאית עולה כי בסוף מארס 2001 היו בידיה 11 פטנטים שכבר אושרו על ידי הרשויות ו-19 בקשות הממתינות לאישור ממשרד הפטנטים ולסימני המסחר האמריקאי. 13 בקשות נוספות לפטנט מחכות לאישור מחוץ לארה"ב.

"אנחנו לא יכולים להיות מאושרים יותר מהעסקה", אמר ארז רוזן, סמנכ"ל הכספים של אלדין, לאחר שהעסקה נחתמה. "מדובר בחברה עם בסיס לקוחות רחב, ומבחינה טכנולוגית היא משלימה אותנו בצורה טובה מאוד. חשוב לזכור שהחברה הוציאה סכומים אדירים על מחקר ופיתוח בעבר, המוצר שלה היום עובד בצורה טובה, ולהערכתנו מדובר בדיסקאונט מדהים לחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully