וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבחן של המדינה: בזק פרטנר ובוש - המשתלמות ביותר

21.3.2006 / 16:17

על פי סקר המבחן של המדינה: בזק במקום הראשון בשירותי הטלפון והאינטרנט, פרטנר מובילה בסלולר והום סנטר גוברת על אייס


סבב הסקרים ה-18 של "המבחן של המדינה" אומנם יתפרסם בשבוע הבא אך כבר היום החברות שזכו במקום הראשון מהרו לפרסם את התוצאות.

על פי ממצאי הסקר, בזק ופרטנר ממשיכות לשלוט בענף התקשורת, כאשר בזק מובילה בקטגורית האינטרנט עם כ-47% מכלל הציבור, אשר תופסים את האינטרנט המהיר של בזק כתשתית האינטרנט המקצועית והמשתלמת ביותר ו-57% אמרו כי הכי משתלם לדבר בטלפון דרך בזק.

פרטנר נבחרה כרשת הסלולרית הכדאית ביותר בקרב מנהלים ואנשי עסקים (כ-27%), הרשת המשתלמת ביותר בקרב האוכלוסייה הכללית (כ-30%), והמעניינת ביותר בקרב צעירים (כ-42%). פרטנר ניצחה גם בקטגוריית התעריפים הזולים ביותר למשלוח SMS.

מבין המוסדות הציבוריים מצטיינת חברת החשמל בקטגורית השירות הטוב ביותר (כ-29%). "קופת חולים מאוחדת" מובילה בסקר שביעות רצון ממעטפת השירותים הניתנים על ידי קופות החולים עם ציון של 7.3 (בסולם של 10-1).

אתר "וואלה! שופס" מוביל עם 26% בקטגוריית אתר המכירות האמין והמשתלם ביתר באינטרנט, "תדיראן Carrier" כובשת את שוק המזגנים עם כ-24%, מכון "קידום" נתפס כמכון ההכנה לבחינה הפסיכומטרית שבאמצעותו ניתן להגיע לציון הגבוה ביותר, ורשת "הום סנטר" (כ-52%) מוכתרת כרשת "עשה זאת בעצמך" הטובה והמשתלמת ביותר.

הסקרים של "המבחן של המדינה" נערכים באמצעות מכון "גיאוקטוגרפיה". הסקרים בוחנים את דעת הקהל בנוגע לחברות ולמותגים במגוון תחומי החיים והצרכנות, וכוללים בין השאר שאלות הבוחנות העדפות צרכנים, שביעות רצונם והשוואת מחירים בין החברות השונות במשק הישראלי. רק החברות שזכו במקומות הראשונים בסקר זכאים לרכוש את זכויות הפרסום של הסקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully