וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות שיא של 8.5 מיליארד ד' למורגן סטנלי

סוכנויות הידיעות

22.3.2006 / 16:17

מנכ"ל מורגן סטנלי ג'ון מאק מתכוון לעמוד בהבטחתו להכפיל את הרווח הנקי תוך 5 שנים


מורגן סטנלי, בנק ההשקעות השני בגודלו בעולם, רשם עלייה של 17% ברווח הנקי ברבעון הראשון לעומת הרבעון המקביל, בהובלת חטיבת המסחר בניירות ערך. הרווח הנקי ברבעון הראשון עלה ל-1.64 מיליארד דולר, או 1.54 דולר למניה, מעל לתחזיות האנליסטים לרווח של 1.22 דולר למניה. הכנסות החברה עלו ב-24% לשיא של 8.5 מיליארד דולר.

מורגן סטנלי הוא בנק ההשקעות הרביעי לפרסם את תוצאותיו לרבעון הראשון מבין 5 בנקי ההשקעות הגדולים. מריל לינץ' ידווח על תוצאותיו לרבעון באפריל. גולדמן סאקס, ליהמן ברדרס ובר סטרנס פרסמו את דו"חותיהם בשבוע שעבר. גולדמן סאקס רשם עלייה של 24% ברווח הנקי ל-2.48 מיליארד דולר; בר סטרנס רשם עלייה של 36% ברווח הנקי ל-514 מיליון דולר; הרווח של ליהמן ברדרס עלה ב-24% ל-1.09 מיליארד דולר.

מנכ"ל מורגן סטנלי ג'ון מאק, שהחליף את המנכ"ל המודח פיליפ פרסל, פועל להגדלת רווחי הבנק ומתכוון לעמוד בהבטחתו להכפיל את הרווח הנקי של הבנק תוך 5 שנים. מלבד הוראה לחטיבת המסחר לקחת יותר סיכונים בהשקעת כספי הבנק עצמו על מנת להגדיל את התשואות, הוא שכר את ג'יימס גורמן ממריל לינץ' לעמוד בראש חטיבת הברוקראז', מכר את עסקי החכרת המטוסים של מורגן סטנלי ב-2.5 מיליארד דולר, קיצץ כאלף משרות וערך שינויים בהנהלת החברה.

היום נודע ל"וול סטריט ג'ורנל" כי הבנק כי יבטל כ-60-50 משרות מחקר מניות בארה"ב ובאירופה, וישכור אנליסטים נוספים עבור שווקים מתעוררים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully