וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלקת יחסי הציבור בטנא אלי הופכת לעצמאית

נורית שר

15.7.2001 / 11:42

המחלקה טיפלה בלקוחות בתחום ההיי-טק, ולמרות המשבר בתחום צברה בתקופה האחרונה לקוחות חדשים

מחלקת יחסי הציבור בקבוצת טנא אלי הפכה בימים אלו לחברה עצמאית תחת השם Hi Light Marketing Communication. החברה החדשה נמצאת בבעלות אלי טנא וליז רוזנבלט.

המחלקה פעלה במסגרת קבוצת טנא אלי תקשורת שיווקית משולבת ב-10 השנים האחרונות וטיפלה בלקוחות בעיקר בתחומי ההיי-טק. בקבוצה שתי יחידות נוספות, משרד פרסום טנא אלי פרסומאים ומשרד להפקות דפוס.

בין לקוחות החברה החדשה נמצאים בינת תקשורת מחשבים, תים מחשבים , Yahoo ישראל, קרטסופט (ADOBE), אייסר ישראל, ניו אפליקום וקומסופט (מקבוצת פורמולה פורמולה ), RND (מקבוצת RAD), בריטניקה.קום ישראל ואחרים.

החברה החדשה תנוהל על ידי רוזנבלט (25), בעלת תואר ראשון בתקשורת, שניהלה את המחלקה בשנה האחרונה. לפני כן שימשה רוזנבלט כתקציבאית בכירה ובמסגרת זו ניהלה את תקציבי יחסי הציבור של נס טכנולגיות, אינטרנט זהב , יורוקום שיווק, קומסק במשרד "קו ישיר".

ההחלטה להפוך את המחלקה ליחידת רווח עצמאית באה דווקא על רקע המיתון המתמשך וקריסת תחום ההיי-טק. "אצלנו לא מרגישים את המיתון ודווקא עכשיו אנחנו גדלים. אני לא יודעת איך להסביר את זה אבל כל הזמן מצטרפים אלינו לקוחות חדשים. לקוח גדול שהצטרף אלינו לאחרונה הוא TIM מחשבים שמעסיק כ-1,600 עובדים", אמרה רוזנבלט.

טנא אלי, הבעלים של הקבוצה מסר: "אני מאמין שכל גוף צריך לבחון את עצמו, את פעילותו העסקית ולהתאים את מבנהו לתנאי השוק החדשים שנוצרים. כבר לפני מספר חודשים צפיתי את השינויים שעתידים לקרות בשוק ההיי-טק, והגעתי למסקנה שיש להפריד את פעילות המחלקה לחברה עצמאית. החברה תעניק שירות מתמחה, כגוף עצמאי, אך גם משלים לשאר החברות בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully