וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל הכספים של סרגון, שמעון גל, התפטר מתפקידו; רוברטסון סטיבנס: "זה לא בגלל התוצאות הפיננסיות"

גתית פנקס

15.7.2001 / 12:10

מנכ"ל סרגון, שרגא כץ, מעדכן כי בשלב זה טרם נמצא מחליף לגל; רוברטסון סטיבנס: "אנחנו מאמינים שהחברה תצליח לכל הפחות לעמוד בתחזיות שלנו לרבעון השני של 2001"

סמנכ"ל הכספים של חברת סרגון , שמעון גל (44), התפטר מתפקידו בסוף השבוע. גל הצטרף לחברה בסוף השנה שעברה, זמן קצר לפני הנפקתה, ולדברי שרגא כץ, מנכ"ל סרגון, החברה מחפשת בימים אלה מחליף, אולם עדיין אין תוצאה סופית לחיפושים.

"אני מקבל בצער את החלטתו של גל להתפטר", אמר כץ והדגיש את החשיבות של תרומת גל לסרגון בהנפקתה ובשלבי צמיחה קריטיים של החברה.

בנוסף, החברה דיווחה על תוספת חדשה למועצת המנהלים שלה בדמותו של יוסף עצמון, מנכ"לה לשעבר של חברת טלדטה, שנרכשה על ידי חברת ADC (סימול ADCT) תמורת 200 מיליון דולר.

הטכנולוגיה של חברת סרגון מקבוצת רד מאפשרת העברת נתונים, וידיאו וקול בטווח אלחוטי בקצב שבין 45 ל-Mbps 622, עבור תשתית התקשורת והאינטרנט העירונית. מערכותיה של סרגון תומכות בפרוטוקולי ATM ,IP ו-SDH/Sonet. מוצר הדגל של החברה הוא ה-FiberAir, המאפשר חיבור שדירות התקשורת המרכזיות (כמו תשתיות של טבעות הסיבים האופטיים) לנקודות הקצה, בשיטה של חיבור בין נקודה לנקודה (Point to point).

גל - מחברות הכלכלה הישנה לחברת היי-טק

גל היה בעבר מנכ"ל נכסים מ.י וחברת הביטוח הממשלתית ענבל, והוא הצטרף לחברה, כאמור, בחודש ההנפקה שלה, לתפקיד סמנכ"ל הכספים. למעשה, שמו של גל עדיין התנוסס מעל מסמכים רשמיים של נכסים מ.י כאשר הוא כבר שקד במלוא המרץ על המסמכים הקשורים דווקא בסרגון.

לחברת ענבל הצטרף גל בתחילת שנות ה-90' כסמנכ"ל כספים, ומאז 1994 שימש כמנכ"ל החברה. מאז שנת 1999 הוא שימש כמנהלה של נכסים מ.י (שפעילותה שולבה בזו של ענבל). בתפקידו בנכסים מ.י הוביל גל את ההנפקה הגדולה ביותר שאי פעם בוצעה בישראל - מכירת יתרת החזקות המדינה בבנק הפועלים. כמו כן, גל הוביל מהלך של מכירת יתרות החזקת המדינה גם בבנק איגוד.

בדו"ח שפירסם בסוף השבוע בית ההשקעות רוברטסון סטיבנס מעריכים האנליסטים פול סילברשטיין ואלין סיגל כי התפטרותו של גל אינה קשורה לתוצאות הכספיות של סרגון ברבעון השני של 2001, שאמורות "לכל הפחות" לעמוד בתחזיות המוקדמות.

המלצת "תשואת שוק"

האנליסטים אומרים כי לאור הנפילה של סרגון ברבעון הראשון, בעיקר מכיוונם של שלושה CLECs, היא החלה ברבעון השני לתור אחר שוקי פעילות חדשים - וביניהם מפעילות סלולריות - שיכולים להוות מקור הכנסות חדש עבורה. "אומנם לאחרונה החברה סיפקה מספר הודעות שיכולות להראות כי היא מוציאה לפועל את תוכניתה, אולם היינו מעדיפים להמתין לעדויות נוספות שיראו כי האסטרטגיה החדשה שלה באמת עובדת", הם אומרים.

בינתיים, האנליסטים מותירים למניה המלצת "תשואת שוק". הם מעריכים כי החברה תדווח ברבעון השני על הכנסות של 6.2 מיליון דולר ועל הפסד של 4.59 מיליון דולר או 22 סנט למניה. סרגון נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של 62 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully