וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליו רוצה להיות בין חברות האופנה הגדולות

איתמר סיידא

27.3.2006 / 16:29

סליו רוצה להוביל את שוק האופנה הישראלי ולכן החברה עולה בקמפיין על קיר ההלכה ומעצבת את הסניפים מחדש

רשת סליו, השייכת לקבוצת פישמן קיימת בארץ לא מעט שנים. אך בכל זאת הרשת לא הפכה לחברת ענק כמו קסטרו ופוקס למרות שלא מדובר ברשת יקרה. השנה החליטו שהגיע הזמן למתג את הרשת כדי להפוך אותה לחברת אופנה מובילה. ההחלטה הראשונה הייתה לאמץ את ערכי המותג העולמי ולהשקיע המון כסף בפרסום.

הרשת בחרה בבנואה מרשל כדוגמן הבית שלה בזכות היוקרה והלוק ה"זר" שהוא משדר. בנוסף, סליו השקיעה 2.5 מיליון שקל בפרסום. לוואלה! עסקים נודע כי החברה תשקיע כ-200 אלף דולר בפרסום על קיר ההלכה של ברעם - אותו קיר בו חברות האופנה הגדולות נלחמות כדי לעלות עליו קמפיין.

מדובר בשלט פרסום ענק, בגודל של 755 מ"ר (בסליו מתגאים שמדובר במודעה גדולה יותר מזו של קסטרו שנמצאת על אחד הקירות בצומת ההלכה) למשך חודשיים. שאר הקמפיין יעלה בעיתונות ושלטי החוצות הרחבי בארץ באמצעות משרד הפרסום אופטימום.

בנוסף, הרשת החלה לשדרג את החנויות כולל הוספת משרה קבועה של Visual Merchandising בשביל עיצוב החלל ועיצוב חלונות הראוה. רשת סליו מונה כיום כ-14 סניפים והמטרה המוצהרת היא להכפיל את מספר הסניפים עד סוף 2007.

בכירים בענף מודים כי עם הלוק הבינלאומי של הקטלוג, מחירים נוחים ומודעת פרסומת בכל פינה, יש לרשת סיכוי טוב לצמוח בעשרות אחוזים. אך קסטרו הם מעריכים, לא ממש תיפגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully