וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק לאומי: רווח עתק של 2.1 מיליארד שקל

עומר שרביט

29.3.2006 / 13:07

התשואה על ההון - 14.3%. גליה מאור: "מכירת הנכסים הריאליים והחברות בשוק ההון יניבו רווחי שיא ב-2006"

בצל הכניסה של קבוצת סרברוס גבריאל לגרעין השליטה בלאומי, הבנק מציג את הרווח הנקי הגבוה בתולדותיו. לאומי הרוויח 2.13 מיליארד שקל בשנה החולפת - גידול של 14.6%. התשואה על ההון של הבנק עלתה אף היא לשיעור של 14.3% לעומת 13.1% ב-2004.

הרווח הנקי ברבעון הרביעי של 2005 הסתכם ב-462 מיליון שקל - גידול של כ-34% לעומת הרבעון המקביל. הבנק חילק בסוף פברואר השנה דיווידנד של 1.1 מיליארד שקל, וקבע מדיניות דיווידנד של מחצית מהרווח הנקי לשנתיים הקרובות.

מנכ"לית הבנק, גליה מאור, אמרה היום כי "ההישגים המצוינים של לאומי ב-2005 הם ביטוי למימוש עקבי ומוצלח של אסטרטגיית הקבוצה בעשור האחרון. התוצאות מעידות על התייעלות ועל התקדמות במשך השנים תוך קיום רמה גבוהה של הלימות הון, שיפור מתמיד בהיקפי הפעילות וברמת הרווחיות ושמירה על יחסי עבודה טובים בין ההנהלה לעובדים."

מאור הוסיפה כי "בשל מכירת הנכסים הריאליים והחברות בשוק ההון, צפויים ב-2006 רווחי שיא, אולם הקבוצה תאבד מקורות חשובים של הכנסות שוטפות. כל אלה מחייבים שינויים מהותיים בדגשי הפעילות של לאומי, ואנו ערוכים לכך בדרך של מתן מענה ממוקד לצרכים של כל מגזרי הלקוחות, העמקה והרחבה של פעילויות רווחיות, טיפוח תחומי פעילות חדשים ובחינת דרכים להרחבת הפעילות הבינלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully