וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2,500 מנהלים, יזמים ומשקיעים נרשמו עד כה לכנס האינטרנט הבינלאומי של TheMarker שייפתח ביום ראשון בת"א

TheMarker

30.3.2006 / 20:53

לכנס הגיעו מארה"ב ואירופה כ-50 מנהלים ומשקיעים מחברות האינטרנט והתקשורת הגדולות בעולם; מישראל יגיעו לכנס מאות מנהלים של חברות "כלכלה ישנה" ללמוד על ההתפתחויות ברשת



כ-2,500 מנהלים, יזמים ומשקיעים מענפי האינטרנט, הפיננסים, הקמעונות, התקשורת, הפרסום, המסחר והמדיה נרשמו עד הבוקר לכנס האינטרנט הבינלאומי הראשון TheMarker Com.Vention שעורך TheMarker בשיתוף אורנג'.



לכנס, שייפתח ביום ראשון בבוקר במלון דויד אינטר-קונטיננטל בת"א, הגיעו כ-50 מנהלים, יזמים ומשקיעים מחברות וחטיבות אינטרנט ותקשורת בינלאומיות מארה"ב ואירופה. כ-30 מהם יופיעו בסדרה של פאנלים ודיונים שייערכו בכנס בהנחיה של עיתונאי TheMarker. בין המשתתפים יהיו נציגים של חברות ענק כמו יאהו!, גוגל, אמריקה און ליין, בריטיש טלקום, סיסקו ונוקיה.



כ-20 מהאורחים הזרים של הכנס - מנהלים, משקיעים ויזמים של חברות אינטרנט בינלאומיות - הביעו נכונות להקדיש מזמנם לפגישות עם באי הכנס ויעניקו להם הזדמנות לקשור קשרים, להתייעץ, לקדם את עסקיהם, להחליף דעות וללמוד.



בין המומחים שהביעו רצון להקדיש מזמנם לפגישות: סגן הנשיא לטכנולוגיה של ענקית הטלקום הבריטית בריטיש טלקום, מומחה ה-VoIP העולמי וממייסדי ITXC טום אווסלין; ג'וליוס ג'נקובסקי - לשעבר מנהל התפעול של ענקית האינטרנט האמריקאית IAC/InterActiveCorp של בארי דילר; מנהל Download.com לשעבר ניש בהוטאני; ארנון כץ, שהיה ממייסדי ענקית ההימורים באינטרנט אמפייר אונליין; ג'ייסון הארינסטין, מנהל פיתוח עסקי בענקית האינטרנט גוגל; ואיש ההון סיכון וממייסדי אקאמאי ג'ונתן סיליג.



מומחים נוספים שהביעו רצון להיפגש עם באי הכנס הם דיוויד ליפקה, לשעבר סגן נשיא בכיר לטכנולוגיה של AOL; קווין סלבין ? ממייסדי מפתחת המשחקים area/code; ומארק גולדברג, שהקים את חברת ההשקעות בהיי-טק Occam Capital, המתמחה בהשקעות באירופה. מומחי הכנס יהיו זמינים לפגישות באזור מיוחד בשטח הכנס, שבו יוכלו לשבת בנוחות עם מי שירצו לשוחח איתם.

הכנס יתקיים במלון דויד אינטר-קונטיננטל בתל אביב בימים ראשון-שני, 3-2 באפריל. המומחים הבינלאומיים ישתתפו ביום הראשון של הכנס, שבסופו יוכרז הסטארט אפ האינטרנטי המבטיח ביותר לשנת 2006.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully