וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת השידור הבריטית ITV דחתה הצעת רכש משופרת של קבוצת אייפקס-בלקסטון בשווי של 9.4 מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

31.3.2006 / 12:55

הרשת טענה כי ההצעה נמוכה מדי וכי מדובר במהלך מסוכן; ה"סאנדיי טיימס" דיווח בתחילת השבוע כי אייפקס ובלקסטון עשויות לזנוח את כוונתן לרכוש את ITV אם לא תתקבל הצעת הרכש המשופרת

במסגרת ההצעה המשופרת, הציעה הקבוצה 86 פני במזומן ומניה בחברה החדשה שהוקמה לצורך רכישת ITV, בתמורה לכל מניה של ITV. הצעת הרכש כללה גם אפשרות לקבל 44 פני במקום מניה בחברה החדשה, כלומר קבלת 130 פני במזומן עבור כל מניית ITV.



העיתון "סאנדיי טיימס" דיווח בתחילת השבוע, כי קבוצת אייפקס ובלקסטון עשויה לזנוח את כוונתה לרכוש את ITV אם לא תתקבל הצעת הרכש המשופרת שלה. לדברי בנקאים, במקרה שהצעת הרכש המשופרת לא תזכה להמלצת מועצת המנהלים של ITV - אשר איל המדיה האמריקאי-ישראלי חיים סבן הביע אף הוא עניין ברכישתה לפני כשנתיים - צפויה הקבוצה לזנוח את תוכניותיה לרכוש את הרשת.



העיתון "אובזרוור" דיווח בחודש שעבר, כי בעלי המניות האמריקאים של ITV מבקשים לפצל אותה לשתי חברות נפרדות - אחת שתכלול את פעילות ההפקה והשנייה את עסקי השידור - כדי ליצור ערך עבור בעלי המניות. קרן ההשקעות ברנדס, המחזיקה ב-7% ממניות ITV, הביעה תמיכה במהלך, באופן בלתי רשמי, וקרן פידליטי - שהיא אחד מבעלי המניות הגדולים ביותר בחברה - בוחנת את הרעיון. עוד דיווח העיתון, כי מספר משקיעים מוסדיים וקרנות גידור מוכנים לרכוש מניות של ITV אם ישתכנעו שקיימת די תמיכה בתוכנית לפיצול החברה כדי להביא ליישומה.



משקיעים חוששים כי ITV, אשר מנייתה איבדה 20% משווייה בשנתיים האחרונות, לא תצליח להגדיל את הכנסותיה על רקע ירידה במספר הצופים ובהכנסות מפרסום של ערוץ הדגל שלה - ITV1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully