וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה סיימה את הרבעון בירידות שערים: פרנקפורט ירדה ב-0.3%; בורסת לונדון ירדה ב-0.8%

רונן סרברניק

31.3.2006 / 20:26

סרונו, חברת הביוטכנולוגיה הגדולה באירופה, נפלה ב-5.6%; מאן גרופ הבריטית מנהלת קרנות הגידור הגדולה בעולם, עלתה ב-2.5%



בורסות אירופה סיימו את יום המסחר האחרון של הרבעון בירידות שערים. בורסת פרנקפורט ירדה ב-0.3% בעקבות ירידה של 0.6% במכירות הקמעוניות בגרמניה בחודש פברואר, לעומת ינואר. עם זאת, במונחים שנתיים, גדלו המכירות הקמעוניות במדינה ב-1.1%. בורסת לונדון ירדה ב-0.8%; פאריס איבדה 0.4%.

סרונו (סימול SEO.VX), חברת הביוטכנולוגיה הגדולה באירופה, נפלה ב-5.6%, לאחר שהודיעה כי בכוונתה להביא בחודש הבא לאישור בעלי המניות הצעה להנפקת 7.6 מיליון מניות חדשות כדי לממן מכירה, מיזוג או רכישה מתוכננת.



מאן גרופ הבריטית (סימול EMG.L), מנהלת קרנות הגידור הגדולה בעולם, עלתה ב-2.5% לאחר שהעריכה כי רווחיה השנתיים לפני מס צפויים להיות גבוהים מתחזיות האנליסטים. כמו כן מסרה החברה, כי היקף הנכסים שבניהולה קפץ ב-5 מיליארד דולר במהלך 12 החודשים האחרונים.



ענקית הסלולר הפינית נוקיה, ירדה ב-0.6% לאחר שקפצה אתמול בקרוב ל-5%. זאת, בעקבות העלאת תחזית הצמיחה הגלובלית שלה למגזר הטלפונים הסלולריים ב-2006, הודות לביקוש מצד סין והודו. יצרנית הטלפונים הסלולריים הגדולה בעולם העריכה אתמול, כי המכירות העולמיות של מכשירי סלולר צפויות לצמוח השנה בלפחות 15%, לעומת תחזית קודמת לצמיחה של לפחות 10%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully