וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינון לנדנברג: השווי של וואלה! גבוה מרשת וקשת יחד

3.4.2006 / 16:13

יון פדר, עורך Ynet בכנס דה מרקר: "בפועל, מה שקורה עכשיו זה אינטרנט שעושה טלוויזיה קטנה"

"אנחנו משלמים בטלוויזיה על חבילות בומבסטיות של תוכן שאף אחד לא צורך ושאינן מעניינות. השווי של וואלה! יותר גבוה מרשת וקשת ביחד. הוא מוכר עשירית אבל מרוויח פי 10" - כך אמר ינון לנדנברג, מנכ"ל משרד הפרסום אידיאולוג'יק בפאנל "אקשן! התחרות המתחממת בין האינטרנט לטלוויזיה המסורתית בשוק הווידיאו" שהתקיים בכנס TheMarker COM.vention.

עוד אמר לנדנברג, כי לא ניתן לעשות רגולציה באינטרנט, ואם תהיה - אנשים יצרכו תכנים דרך אתרים בחו"ל. לדבריו, "אנשים יצרכו טלוויזיה - אבל ישלמו רק על מה שהם צורכים. כל מה שקשור לטכנולוגיה, מהירות צפייה - הכל כבר בדרך. יש 5 מגה, יש פס מהיר בסלולר. אנחנו הולכים לשם. נושא התכנים הוא לא הבעיה - רק צריך שמשהו יסדר לנו קצת את הדברים".

יון פדר, העורך הראשי של Ynet, אמר כי "בפועל, מה שקורה עכשיו זה אינטרנט שעושה טלוויזיה קטנה; הרצנו 12 צוותי טלוויזיה, כתב וצלם או כתב עם מצלמה צנועה, או לפעמים רק צלם".

לדברי ניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב: ההצופים התרגלו לראות טלוויזיה באיכות טובה מאוד; עם כתב וצלם אי אפשר לעשות את זה; שידור דחוס גם נראה כך - ולא בסטנדרטים המקובלים לסלון".

למפרט טען כי שוק הטלוויזיה נמצא בחוסר שיווי משקל בגלל הזרמות כספים ל-yes ולערוץ 10 - וזה ייפסק. "אני הגעתי למסקנה שלי - עברתי מעולם הטלוויזיה לעולם האינטרנט, אבל עדיין יש לא מעט בתים שלא מחוברים לפס רחב. יהיו עדיין קליינטים לא מבוטלים למוצרי הטלוויזיה המסורתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully