וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנליסטים: מסיבת העיתונאים המשותפת טובה לבורסה

טל לוי

4.4.2006 / 12:48

עם זאת, כולם מדגישים כי יש להמתין ולראות מה ייאמר. הערכות: שוק ההון מעדיף לראות את פרץ בתפקיד שר הביטחון על פני האוצר

"השוק מניח שהודעה משותפת פירושה התקרבות ותחושת ה'ביחד' היא משהו שהשוק אוהב", אומר מנהל השקעות ראשי באקסלנס-נשואה, גילי כהן. "החשש היה שכל אחד מראשי המפלגות ילך לדרכו תוך יצירת קיפאון ופילוג". עם זאת, כהן מדגיש כי עדיין מוקדם להגיב שכן עדיין לא שמענו מה יאמרו השניים במסיבת העיתונאים, אולם אין ספק שמדובר במשהו שמוסיף לאווירה החיובית.

"מסיבת העיתונאים חשובה, שכן היא משדרת יציבות. לא היתה חובה לערוך את מסיבת העיתונאים ועריכתה היא בגדר אמירה לכשעצמה" - כך אומר האנליסט יובל בן זאב מכלל פיננסים. "השאלה היא האם תהיה התייחסות למדיניות הכלכלית, ובכל מקרה, בשוק מעדיפים לראות את פרץ כשר הביטחון על פני שר האוצר, מאחר שהדבר נותן ודאות רבה יותר במישור הכלכלי".

מבית השקעות גדול נוסף נמסר כי "מסיבת העיתונאים מצויינת לשוק, ונראה שזו הממשלה שרוצים לראות. הפעילים מתלבטים בשאלה האם עמיר פרץ יהיה שר האוצר או שר הביטחון, וניכרת העדפה למינוי כשר ביטחון דווקא.

יו"ר מפלגת קדימה, ממלא ראש הממשלה אהוד אולמרט, ויו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, יקיימו בצהריים מסיבת עיתונאים משותפת. השניים ימסרו הצהרה שבה יביעו את רצונם ומחויבותם ללכת בדרך משותפת, ויודיעו על משא ומתן מואץ להקמת קואליציה.

ההודעה על מסיבת העיתונאים התקבלה במפתיע, לאחר שבימים האחרונים נוצר בתקשורת רושם של קרע בין שתי המפלגות. בכיר בעבודה אמר כי ה"ספינים" בימים האחרונים, ובהם המהלך של פרץ להקמת "ממשלת חירום חברתית", היו "ערפל קרב" שנועד להסתיר את המגעים בין העבודה לקדימה.

עם זאת, השניים לא יתייחסו לחלוקת התיקים בממשלה, לנוכח העובדה שנשיא המדינה, משה קצב, טרם הטיל על אולמרט את מלאכת הרכבתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully