וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ניו אפליקום זאב זילבר מפנה את מקומו ליו"ר החברה אליעזר אורן

TheMarker.com כתב

16.7.2001 / 10:31

זילבר ימשיך לשמש יועץ ניהולי לניו אפליקום וייקח חלק ניהולי בפורמולה ויז'ן, שתרכז את פעילות הסטראט אפ של פורמולה; חוזר לפעילות מחופשה בת חצי שנה

אחרי חופשה של חצי שנה החליט זאב זילבר, מנכ"ל חברת ניו אפליקום מקבוצת פורמולה , לוותר על משרתו, ובעקבות כך ימונה מחליפו, אליעזר אורן, ששימש בחמש השנים האחרונות כיו"ר וכמנכ"ל בחברה, למנכ"ל הקבוע שלה.

זילבר, שנמצא בקבוצת פורמולה כבר 14 שנה לערך, ימשיך לשמש כיועץ ניהולי במשרה חלקית לניו אפליקום ובמקביל ישתלב בניהול ובדירקטוריון חברת פורמולה ויז'ן, שתרכז את השקעות הסטארט אפ של פורמולה.

בינואר 2001, בעת שלקח את החופשה, ציין זילבר כי החליט לצאת לחופשה יזומה מהחברה לתקופה של חצי שנה שנועדה לדבריו לצורכי פיתוח אישי - כתיבה, חופש ואפילו טיול במזרח.

אורן היה ממייסדי ניו אפליקום ושימש בעבר, טרם המיזוג בין אפליקום וחברת FCT, כמנכ"ל אפליקום, ובעקבות המיזוג הפך ליו"ר פעיל של החברה.

עם, או בלי קשר לחופשה, הרבעון האחרון לא היה, בלשון המעטה, מהמוצלחים ביותר שידעה ניו אפליקום בתולדותיה, והיא סיימה אותו עם הפסד של 23.3 מיליון שקל, בגין מחיקת השקעות בחברות NetQ ו-Xtivia, למרות גידול של 15% בהכנסות ל-80.6 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully