וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלי הקהילות באתר IOL שוקלים לעבור לאתר חדש

סקירת עיתונים / מעריב

16.7.2001 / 10:22

קהילות IOL הן אחד המוסדות האינטרנטיים העבריים הבולטים שהיו קיימים עוד בתחילת שנות ה-90 - כך מדווח "מעריב"

מנהלי הקהילות של IOL שוקלים להתאגד ולהקים מחדש את הקהילות באתר אחר, כך נודע למעריב. בשבועות האחרונים שוררת מרירות גדולה בקרב חברי הקהילות של IOL, לאחר שגילו כי וואלה , שרכשה את IOL, אינה מתכוונת להמשיך ולהפעיל את הקהילות במתכונתן הנוכחית.

קהילות IOL הן אחד המוסדות האינטרנטיים העבריים הבולטים והוותיקים, שהיו קיימים עוד בתחילת שנות ה-90, לפני חדירת האינטרנט המאסיבית לבתים הפרטיים. אתר IOL תיפעל בשיאו כ-220 קהילות באין ספור נושאים מגוונים. הקהילות נחשבו לאיכותיות במיוחד, והפעילו מספר רב של פעילויות לחבריהן, ביניהן פורומים, כתבות, קישורים, שאלות ותשובות עם מומחים, אינדקס אתרים ועוד. הקהילות נחשבו לנכס העיקרי של IOL, ולתמריץ המרכזי לרכוש את האתר.

בימים האחרונים העבירה וואלה את הקהילות של IOL לפורומים שלה, והפסיקה למעשה את פעילותן במתכונת הישנה. מנהלי הקהילות, שהם ברובם הגדול אנשי מקצוע ומומחים בתחומים השונים אך אינם מקבלים שכר עבור עבודתם, מתכוונים להיפגש ביום רביעי ולשקול את המשך צעדיהם.

לדבריהם, וואלה הביעה נכונות עקרונית להמשיך את פעילות הקהילות של IOL, אך בפועל היא מתעלמת מהן ומשנה את מתכונת הפעילות. לדברי אילן שנהב, מנהל קהילת הקפה IOL-ב, חלק ממנהלי הקהילות פוטרו ללא הסבר. "מחקו אותנו בלי להתייעץ", הוא אומר, "המשמעות היא, שיש היום נטישה המונית של הקהילות, ומספר המשתתפים ירד ב-90%-95%".

עפר לוי, מנכ"ל IOL-וואלה, אמר בתגובה כי פיתוח כלי הקהילות החדש החל עוד במשרדי IOL ונעזר בהמלצות המנהלים. לדבריו, וואלה מתכוונת להמשיך ולהפעיל את קהילות IOL בתחומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully