וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יינה יוניקום סידרה למאינד את הרבעון השני: חתמה על חוזה עמה בשווי של יותר ממיליון ד'

גתית פנקס

16.7.2001 / 11:43

מאינד תכיר בשני שליש מההכנסות ברבעון השני; החברה שידרגה את מערכת הבילינג של החברה הסינית שתמכה עד כה ב-20 מיליון מנויים של תשלום מראש ל-80 מיליון

חברת מאינד מיוקנעם מדווחת היום על חוזה משמעותי עבורה עם חברת צ'יינה יוניקום, ה-ILEC השני בגודלו בסין, המשתף עימה פעולה כשנתיים. מאינד שידרגה את מערכת הבילינג של צ'יינה יוניקום, שתמכה עד כה ב-20 מיליון מנויים של תשלום מראש (Prepaid), כך שתתמוך כעת ב-80 מיליון מנויים, ובתמורה היא תזכה להכנסות של יותר ממיליון דולר.

החלק הארי של ההכנסות (יותר מ-660 אלף דולר) יוכר ברבעון השני של השנה, והוא מייצג את ההכנסות מתוכנה. שליש מהסכום יוכר בתקופה הקרובה (רבעון שלישי), ומקורו בשירותים מקצועיים ותמיכה שתספק מאינד, המתמחה בעיקר בבילינג ל-IP.

צ'יינה יוניקום מציעה שירותי שיחות מקומיות ושיחות חוץ, כמו גם תקשורת אלחוטית, ויש לה לקוחות ב-300 ערים בסין. לדברי אלעד נגר, סמנכ"ל הכספים של מאינד, בשנת 1999 החברה תמכה במיליון לקוחות Prepaid של צ'יינה יוניקום, בחוזה השני עם החברה הסינית המספר עלה ל-5 מיליון, מאוחר יותר ל-20 מיליון וכעת מאינד מודיעה על ביצועו של החוזה הרביעי שמעמיד את מספר המנויים על 80 מיליון.

למאינד 7-8 לקוחות בסין

המוצר שהותקן על ידי מאינד הוא ה-MIND-iPhonEX, המאפשר ניטור של פעילויות הרשת, ומספק סטטיסטיקות וחתכים שונים על מגמות ומאפיינים של משתמשים, ומסייע לאופטימיזציה של משאבי הרשת.

"אנחנו מרגישים שהחוזה מספק אישור לטכנולוגיה שלנו, וליכולת של מאינד לשדרג את הרשת - יכולת שהיתה אחד התנאים של צ'יינה יוניקום", הוא אומר, וגם החברה הסינית מציינת היום את היכולת הזו של מאינד כיתרון גדול.

לדברי נגר, הרחבת הרשת של צ'יינה יוניקום נעשתה על גבי ציוד של סיסקו , והאחרונה אף המליצה על מאינד בפני החברה הסינית. "צ'יינה יוניקום ביצעה את היישום הגדול ביותר בעולם של שירותי Prepaid VoIP", הוא מסביר.

לדבריו, השוק הסיני עבור יישומי בילינג מסתמן כחזק ביותר ולמאינד יש שם 7-8 לקוחות. נגר אף מוצא נקודה אופטימית נוספת בדמות האולימפיאדה של שנת 2008, שתתקיים בבייג'ין. "הנסיון מראה שמדינות המארחות את האולימפיאדה, משקיעות בשנים שלפני כן בתשתיות, מה שמוסיף להערכה שלנו כי השוק הסיני לא ייחלש", הוא מקווה.

כך או כך, ב-24 ביולי תפרסם החברה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה, ואת שיחת הוועידה תקיים ב-25 ביולי. הערכות בתי ההשקעות הן כי החברה תדווח על הכנסות של 3.1 מיליון דולר, ועל הפסד של 947 אלף דולר או 5 סנט למניה. מאינד נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של 55 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully