וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווינטגרה השלימה גיוס של 21 מ' ד' לפי שווי של 70 מ' ד' אחרי הכסף

בעז בבאי

16.7.2001 / 11:08

ג'נסיס ו-CDIB השקיעו 10 מ' ד' בשלב האחרון של הגיוס; החברה, המפתחת פתרונות בתחום המוליכים למחצה, גייסה בשלב הראשון של הגיוס באפריל 11 מ' ד' מטקסס אינסטרומנטס, מרוול והקרנות מגנום תקשורת וקונקורד ונצ'רס

חברת הסטארט אפ ווינטגרה (Wintegra), המפתחת פתרונות בתחום המוליכים למחצה, הודיעה היום על גיוס נוסף של 10 מיליון דולר מקרן ההון סיכון הישראלית ג'נסיס (השקעה של 6 מ' ד') והבנק הטייוואני CDIB. בכך השלימה החברה סבב גיוס שני בהיקף של 21 מיליון דולר לפי שווי של 70 מיליון דולר אחרי הכסף.

החברה גייסה בשלב הראשון של הגיוס בחודש אפריל סכום של 11 מיליון דולר. בגיוס השתתפו החברות טקסס אינסטרומנטס (סימול: TXN) ומרוול והקרנות מגנום תקשורת וקונקורד ונצ'רס.

מאז היווסדה גייסה ווינטגרה 26 מיליון דולר. בסבב הגיוס הראשון שערכה, בפברואר 2000, גייסה כ-5 מיליון דולר לפי שווי של 13 מיליון דולר אחרי הכסף.

ווינטגרה נוסדה בינואר 2000 ע"י קובי בן-צבי ורוברט או'דל, שכיהנו בתפקידי ניהול בכירים בחברת מוטורולה. החברה פועלת בתחום המוליכים למחצה, ומפתחת מעבד חבילות הגישה (Packet Processor Access) ופתרונות המאפשרים לספקי התקשורת לעבור מרשתות ATM לרשתות מבוססות IP באמצעות פתרונות על גבי שבב אחד (single chip solutions).

החברה מעסיקה כיום כ-50 עובדים במרכזי הפיתוח בישראל ובאוסטין, טקסס, ובמשרדי המכירות הבינלאומיים בסקוטלנד ובוסטון, ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully