וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בדוקומו נפגש עם הנהלת גו נקסט: בוחנים שיתוף פעולה תוכני ושיווקי

ערן גבאי

16.7.2001 / 12:09

גו נקסט שואפת לשעתק את הצלחת טכנולוגיית ה-imode; זוהי פעם ראשונה שנציג בכיר מ-NTT מגיע לישראל

הבוקר תיפגש הנהלת גו נקסט, שבשליטת פלאפון (51%) וסאני (בשיעור של 49%), עם ג'וליאן לי הונג, הנציג לפיתוח שיתופי פעולה אסטרטגיים מחוץ ליפאן בחברת שירותי הסלולר של NTT ,NTT דוקומו.

הצדדים ידונו בשיתופי פעולה אפשריים וייבחנו היבטים בתחומי הטכנולוגיה, התוכן והשיווק. בין היתר תנותח טכנולוגיית ה-HTML בראי הדור השני והשלישי, שיטות ודרכי הפצה, ותידון השאלה עד כמה תוכן הינו תלוי תרבות. זוהי פעם ראשונה שנציג מחברת NTT, המשמשת כמודל לגו נקסט, מגיע לארץ.

גו נקסט שואפת לשעתק את ההצלחה של טכנולוגיית האינטרנט של חברת התקשורת הגדולה ביפאן, ה-imode. בזמנו, נחשבה הבחירה של גו נקסט ב-HTML כפרוטוקול התקשורת הנייד כהימור לעומת פרוטוקול ה-WAP, אך ההימור התגלה בדיעבד כמוצלח.

חברת גו נקסט הודיעה החודש כי הגיעה ל-120 אלף מנויים (70 אלף מנויים חדשים השנה), בהקשר זה יצוין כי כמעט כל הטלפונים הניידים אותם משווקת פלאפון, תומכים בשירותי אינטרנט נייד.

על פי נתוני החברה שפורסמו באחרונה עולה כי כ-90% מלקוחות גו נקסט גולשים באינטרנט סלולרי. ברבעון הראשון של השנה הציגה גו נקסט ירידה של 32% בהפסד התפעולי, ועם הכנסות חודשיות שמסתכמות בכמיליון שקל, היא מצפה להגיע לרווח במהלך 2002.

ברקע הדיונים תרחף, כנראה, קריאתו של שר הכלכלה של יפאן מלפני כחודש, לפרק את NTT כדי לפתוח את השוק היפאני לתחרות.

NTT החלה באחרונה בשיתוף פעולה בתחום שירותי הסלולר עם חברה אמריקאית ובוחנת שיתופי פעולה נוספים גם באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully