וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל מדיקל: זינוק של 700% במכירות מערכת סידנט; צפויה לרשום מכירות של 8.5 מ' ד' ב-2001

צורי דאר

16.7.2001 / 12:15

D&A: גידול של יותר מפי 3 ביחס לשנת 2000; אי.אס.סי מדיקל הינה בעלת המניות העיקרית בגליל מדיקל

חברת גליל מדיקל, שחברת אי.אס.סי מדיקל הינה בעלת המניות העיקרית בה, הודיעה היום על זינוק של 700% במכירות של מערכת סידנט (SeedNet) לטיפול בסרטן הערמונית, במהלך השנה האחרונה.

מנכ"ל החברה, ג'ים מק'גלון, מסר כי המערכת, המטפלת בסרטן הערמונית על ידי הקפאה, אומצה במהלך השנה האחרונה בהצלחה על ידי קהילת הרופאים האורולוגים בארה"ב. מק'גלון אמר כי יתרונותיה של המערכת הם שהטיפול באמצעותה פולשני פחות מניתוח רגיל, רמת הסיבוכים נמוכה וזמן ההחלמה מהיר.

גליל מדיקל, ספין אוף של טכנולוגיה צבאית שפותחה ברפא"ל והוסבה לשימוש אזרחי, הוקמה במארס 1997 וגייסה עם הקמתה כ-3 מיליון דולר מחברת אי.אס.סי מדיקל. באוגוסט 1999 גייסה 5 מיליון דולר מפולריס ואינפיניטי, לפי שווי של 20 מיליון דולר אחרי הכסף. המשקיעים היו קרנות ההון סיכון הישראליות פיטנגו (לשעבר פולריס) ואינפיניטי.

בחודש יוני 2000 גייסה החברה סכום נוסף של 6.5 מיליון דולר מחברת ההשקעות אסטרה טכנולוגיקל אינווסטמנט, לפי שווי חברה של 40 מיליון דולר אחרי הכסף.

חברת המידע דולב את אברמוביץ' (D&A) העריכה בתחילת השנה, שההכנסות של גליל מדיקל יסתכמו ב-8.5 מיליון דולר בשנת 2001, גידול של יותר מפי 3 ביחס לאומדן מכירות של 2.5 מיליון דולר בשנת 2000.

החברה מייצרת מכשיר לטיפול בסרטן הפרוסטטה ומפתחת מערכות נוספות לטיפול בכליות, כבד ושד בהרדמה חלקית ותוך פולשנות מינימלית. מערכת הסידנט, שקיבלה אישור מה-FDA, מאפשרת חדירה נוחה לגוף החולה באמצעות מוניטור וסיבים אופטיים לצורך טיפול ברקמות סרטניות בשיטת ההקפאה. הקפאת הערמונית היא אחד הפתרונות המבוצעים כשטיפולי קרינה נכשלים, או כשגידולים סרטניים חוזרים. הפיתרון מתאים גם לחולים שאינם מסוגלים לסכן את בריאותם בטיפולי קרינה.

עלות מערכת מתוצרת גליל מדיקל נעה בין עשרות אלפי דולרים ל-200 אלף דולר. לחברה מעמד של מפעל מאושר. על לקוחותיה של גליל נמנים בתי החולים הדסה עין כרם, איכילוב ורמב"ם בישראל, בית החולים האוניברסיטאי של הרווארד ובתי חולים נוספים בצפון אמריקה ובאירופה.

החברה, שמרכז הפיתוח שלה ממוקם באזור התעשייה ביוקנעם, מעסיקה כיום קרוב ל-50 עובדים. מטה הניהול של החברה נמצא במסצ'וסטס, ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully