וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Interliant אירופה תשלב את מוצרי רדוור לניתוב עומסים באינטרנט

חזי שטרנליכט

16.7.2001 / 19:32

בנוסף, רדוור תספק ל-ASP האירופי גם את מוצר ה-Fire Proof לניהול תנועה בפיירוולים ואת אפליקציית ה-SynApps המאפשרת גם ניהול רוחב פס למשתמשים

חברת רדוור הודיעה היום כי חברת Interliant אירופה תשלב את פתרונות ניהול וניתוב העומסים שלה במסגרת שירותי ה-ASP שהיא מספקת. החברה האירופית תעשה שימוש במוצר ה-Web Server Director של רדוור וב-Fire Proof, המשמש לניהול תנועה בפיירוולים.

מוצר נוסף שרדוור תספק ל-Interliant הוא ה-SynApps, המספק שני מימדים נוספים, פרט לניהול העומסים ברשת - ניהול רוחב פס למשתמשים ואבטחת יישומים (Application Security), כנגד התקפות הקשורות לתנועה באתר, שהפיירוול אינו מסוגל לפעול נגדן.

חברת Interliant אירופה, שמשרדיה הראשיים נמצאים בצרפת, היא שותפה אסטרטגית של Interliant ו-@Viso. החברה היא ספקית שירותי אאוטסורסינג, הכוללים ניהול הודעות לארגונים, אירוח ושירותי אבטחה.

מניית רדוור פתחה היום את המסחר במחיר של 16.8 דולר, המשקף לה שווי שוק של כ-276 מיליון דולר - ירידה של 79% מרמות השיא שלה שנרשמו בנובמבר 1999.

בית ההשקעות גולדמן סאקס, שהחל לכסות את החברה בסוף יוני האחרון, העריך כי עד שנת 2004 אמור שוק ה-ITM (ניתוב עומסים באינטרנט), בו פועלת רדוור, לצמוח ל-2.8 מיליארד דולר - פי 4 מהשווי החזוי לשנת 2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully