וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.די.בי נכנסת לשוק מכשירי הסלולר

ערן גבאי

9.4.2006 / 11:28

תשקיע מיליוני דולרים בייבוא מכשירים מהמזרח תחת המותג DoubleU. קובי פז: "נגיע ל-10% משוק מכשירי ה-GSM בישראל"


קבוצת אי.די.בי נכנסת לשוק מכשירי הסלולר. חברת DoubleU, בבעלות מלאה של קבוצת כלל תעשיות, תשווק ותפיץ מכשירים וגאדג'טים סלולריים בישראל בהשקעה של כמה מיליוני דולרים. לחברה הסכמים בלעדיים עם יצרני מכשירים וגאדג'טים סלולריים מהמזרח לשיווק של מכשירים בדגמים שלא יובאו קודם לכן לישראל.

את הפעילות ינהל קובי פז, שימשיך לכהן גם כיו"ר אלקטל ישראל. פז מציין, כי אחד מיעדי החברה הוא להפוך לשחקן משמעותי בתחום. "החברה צופה להגיע ל-10% מנתח שוק מכשירי ה-GSM בישראל בסוף השנה השנייה לפעילות ולשמש כשחקן הרביעי בגודלו בתחום. נמכור יותר מ-100 אלף מכשירים בשנה".

בשלב הראשון ישווקו מוצרי DoubleU באמצעות חברות הסלולר, אך בשלב השני, עם יישומה של הרפורמה בשוק הסלולר, ייבחנו גם ערוצי הפצה נוספים. הפעילות של אי.די.בי מונה כיום כ-5 עובדים, אך צפויה להתרחב כבר ברבעון השלישי של 2006, אז תחל הפעילות המכירתית.

לאחרונה נכנסה לשוק שיווק מכשירי הסלולר גם קבוצת פישמן, לאחר שהיא רכשה 50% ממניות מפעל לייצור מכשירים בסין בהשקעה של מיליון דולר, כדי "לגייר" מכשירים בכוחות עצמה. אלא שבעוד שפישמן סלולר תשווק בישראל דגמים של היצרנים המובילים בעולם - נוקיה, מוטורולה וסמסונג - שאותם המשווקות הישראליות לא היו יכולות להביא בשל הסדרים עם המפעילות - בחברת DoubleU מאמינים בייבוא מכשירי סלולר ושירותי סלולר נוספים מהמזרח, ולהתבסס בעיקר על המותג החדש המקומי.

פז מציין, כי DoubleU תדע לייצר גירוי חדש אצל משתמשי הסלולר בישראל שלא היה קיים קודם לכן, ורומז כי הפעילות תהיה קשורה לא מעט במוסיקה. שוק יבוא המכשירים הסלולריים הוא זירה של גדולים, וזו הסיבה שמרבית הפועלים בו אינם מאמינים שהמתחרים החדשים יצליחו לחדור אליו. המשווקות הגדולות בשוק הן יורוקום (נוקיה), סאני (סמסונג) ומוטורולה, וכל שחקן חדש נתקל בבעיות רבות בדרך לשינוי מאזן הכוחות. שלדים של לא מעט שחקנים שניסו בעבר להיכנס לשוק עם מותגים חזקים - מונחים כיום בצד הדרך.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully