וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS רואה אפסייד של 15% על הבורסה של ת"א

עומר שרביט

11.4.2006 / 11:12

הבנק השווייצי אופטימי: הוזיל את התמחור למעו"ף למכפיל רווח של 12 לעומת מכפיל של 13 שהעניקו למדד בסוף 2005

בנק ההשקעות השווייצי UBS מאשר מחדש את המלצת ה"קנייה" שלו לשוק הישראלי. בעקבות סיום עונת הדו"חות הכספיים, UBS מתמחרים את מדד המעו"ף במכפיל רווח עתידי של 12, לעומת מכפיל יקר יותר של 13 שהעניקו למדד בסוף 2005.

"אנו מאשררים את התחזית החיובית שלנו לשוק ורואים אפסייד פוטנציאלי של 15% לשוק הישראלי במהלך השנה הקרובה", כתבו האנליסטים של הבנק, יוסף וולף ודייוויד קפלן. בין המניות המומלצות בתיק של UBS ניתן למנות את בנק הפועלים, קבוצת דלק, כי"ל, מכתשים אגן וטבע.

מניית הפועלים מאפשרת למשקיע הזר להיחשף באופן אינטנסיווי לשוק הישראלי ו-UBS מציינים לטובה את הדומיננטיות של הבנק. לדבריהם, דלק מאפשרת חשיפה לנדל"ן בישראל ובחו"ל ולשוקי האנרגיה, וצבר הפיתוח המרשים של טבע מבטיח רווחים גבוהים בעתיד.

השנה הקרובה תהיה חיובית מבחינה מקרו-כלכלית וב-UBS מעריכים שהתוצר המקומי הגולמי יסתכם ב-4.3% והיחס בין התוצר המקומי לחוב יסתכם ב-101.9%. בנוסף, שיעור האבטלה יצטמצם ל-8.3% לעומת 8.6% בשנה האחרונה. רווחי החברות יגיעו השנה לשיא: 25 החברות הציבוריות הגדולות בישראל הרוויחו ב-2005 22.5 מיליארד שקל, והסקירה צופה כי השנה רווחי אותן חברות יעלו ב-21% ל-27.2 מיליארד שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully