וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: עופר לוי, מנכ"ל גאלופ ישראל לשעבר, ינהל את MindShare, חברת המדיה החדשה של טמיר כהן

נורית שר

17.7.2001 / 9:40

מנכ"ל משרד הפרסום סרב להגיב לידיעה; טמיר כהן מקימה חב' מדיה עצמאית לאחר ששלמור אבנון עמיחי הקים חברה משלו בניגוד לכוונות להקים חב' משותפת לשני המשרדים

עופר לוי, מנכ"ל גאלופ ישראל לשעבר, נבחר על ידי משרד הפרסום טמיר כהן לשמש כמנכ"ל MindShare, חברת המדיה החדשה אותה מתכוון המשרד להשיק בקרוב. כך נודע ל-TheMarker.com. יוני קורן, מנכ"ל טמיר כהן סרב להגיב לידיעה.

לפני מספר שבועות אישר קורן ל-TheMarker.com כי המשרד מקדם את השקתה של חברת המדיה העצמאית בהתאם למתוכנן, אך סירב לאשר כי נבחר מנכ"ל לחברה. עופר לוי הוא בנו של יעקב לוי, נשיא ומייסד גאלופ ישראל, ושימש עד לפני כשנה כמנכ"ל החברה.

חברת MindShare הבינ"ל היא גוף המדיה של קבוצת WPP. סוכנות JWT הבינ"ל, המחזיקה ב-50% מטמיר כהן, שייכת אף היא לקבוצת WPP. בעבר פורסם כי טמיר כהן JWT ושלמור אבנון עמיחי התכוונו להקים יחד חברת מדיה משותפת, שתייצג בארץ חברות מדיה בינ"ל בבעלות WPP. קבוצת הפרסום יאנג אנד רוביקאם, השייכת גם היא לקבוצת WPP, מחזיקה ב-25% ממניות שלמור אבנון עמיחי.

בסופו של דבר הקים במארס האחרון משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R לבדו את חברת המדיה Media Adge, בניהולו של מנכ"ל רפיד לשעבר, סטיב שומכר. מהלך זה הותיר לטמיר כהן JWT את הברירה שהיתה לו מראש - להקים חברת מדיה נוספת שתפעל גם היא תחת חסותה של WPP העולמית.

גאלופ עברה בחודשים האחרונים תהליכי שינוי, במסגרתם ביקשה לשנות את מיצובה מחברת מחקר לשחקן בשוק הייעוץ העסקי האסטרטגי. בינואר השנה מונה יניב נוי לראש הוועד המנהל שהוקם כדי להוביל את השינוי. נוי משמש מאז גם כמנכ"ל החברה.

לגאלופ 50 משרדים בכ-30 מדינות ברחבי העולם. בין לקוחות החברה בישראל נמצאים חברת הסלולר פרטנר , פרוקטר אנד גמבל, קוקה קולה, בנק הפועלים ושופרסל .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully