וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: מניית מעריב מזנקת בכ-8% בעקבות הידיעות על רכישתה האפשרית על ידי חיים סבן בתמורה ל-400 מיליון דולר

גולן פרידנפלד

17.7.2001 / 10:08

המעו"ף יורד בפתיחה ב-0.85% אל מתחת לרמת 440 הנקודות; שופרסל עולה ב-0.5% על רקע הידיעות כי גזית גלוב גיבשה הצעה לרכישתה

לאחר הירידות אמש בנאסד"ק פותחת הבורסה של תל אביב את יום המסחר בירידות שערים של כ-1%. כלכלנים בשוק הגדירו שתי רמות התנגדות למדד המעו"ף - הראשונה היא רמת 440 הנקודות (שנחצתה אתמול), והשנייה היא רמת 445 הנקודות - רמת ההתנגדות הבאה. כלכלני בנק אגוד טוענים זה זמן רב כי חצייה של רמת 445 הנקודות כלפי מעלה תהווה אינדיקציה חיובית להמשך גל העליות, אולם לעת עתה נראה כי הבורסה שבה היום למנגינת הירידות.

מניית שופרסל פותחת את יום המסחר בעליות של 0.5% על רקע הפרסום ב"מעריב" כי גזית גלוב גיבשה הצעה לרכישת הרשת הקמעונית מבעליה הנוכחיים - קבוצת אי.די.בי. אלרון עולה ב-1% בפתיחה ומרכזת את המחזור הגבוה בבורסה - 2 מיליון שקל - על רקע מיזוגה הצפוי עם אלביט.

מניית גמול צפויה להגיב בהמשך יום המסחר לידיעות כי עסקת סילברבוים-גמול עלתה על שרטון, והיא אינה צפויה לצאת אל הפועל בסופו של דבר. על פי הודעת הבורסה של גמול, ניהלה החברה משא ומתן למכירת חלק מנכסיה תמורת 570 מיליון שקל.

מניית מעריב מזנקת בפתיחה ב-8.2% בעקבות ההערכות בשוק כי איש העסקים חיים סבן הציע למשפחת נמרודי ולאיש העסקים ולדימיר גוסינסקי לרכוש את החברה בתמורה ל-400 מיליון דולר - מחיר הגבוה משווי השוק שלה בכ-200%. מרבית המניות הדואליות פותחות את יום המסחר בירידות שערים. נייס מאבדת כ-1.3%, טבע יורדת ב-1.7% וסאיטקס מאבדת 1%. מנגד, אלביט הדמיה עולה ב- 4.6%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully