וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובלופ תעבור לרווחיות ברבעון הראשון של 2002; תשלים גיוס של 5 מ' ד' ברבעון הנוכחי

בעז בבאי

17.7.2001 / 12:22

עדי ספיר, מנהל הכספים של החברה: אם גלובלופ תצליח לרשום הכנסות של 8 מיליון דולר השנה, היא תוכל לעבור לרווחיות כבר בדצמבר הקרוב

חברת הסטארט אפ הישראלית גלובלופ, העוסקת בפיתוח פתרונות אינטרנט בפס רחב לבניינים מרובי דיירים, צפויה לעבור לרווחיות ברבעון הראשון של שנת 2002. החברה צפויה להשלים גיוס הון בהיקף של 5 מיליון דולר עד סוף ספטמבר. כך אמר ל-TheMarker.com עדי ספיר, מנהל הכספים של החברה.

קרן אלון מקבוצת גאון אחזקות, שהובילה את הגיוס בהיקף של 5 מיליון דולר שערכה גלובלופ בספטמבר 2000, צפויה להשתתף גם בסבב הגיוס הנוכחי. כך אישר דן גילת, מנכ"ל קרן אלון. משקיעים נוספים בגיוס המתוכנן כוללים, על פי הערכות, את חברת ההפצה יוסן (Usen) וחברת הסחר מיצ'וי (Mitsui) מיפאן, שאיתן חתמה גלובלופ על עסקות להפצת מוצריה בשווי 20 מיליון דולר באוגוסט 2000.

לדברי ספיר, התנאים הקשים בשוק התקשורת העולמי מקטינים כיום את יכולת חיזוי ההכנסות של החברה לגבי החודשים הקרובים, אבל אם תצליח לרשום הכנסות של 8 מיליון דולר השנה, היא תוכל לעבור לרווחיות כבר בדצמבר הקרוב. ספיר הוסיף, שבכל מקרה החברה תעבור לרווח ברבעון הראשון של 2001, גם אם היא תידרש לבצע קיצוץ בהוצאות כדי לעמוד ביעד זה.

לדברי גילת, שיעור החדירה הנמוך של חיבור מהיר לרשת אינטרנט באמצעות מודמים בטכנולוגיית DSL חיזק את ההערכה שמרבית הצרכנים מסתפקים בחיבור בפס צר תוך שימוש בטכנולוגיה הנפוצה בגישה על קו טלפון. הפיתרון של גלולבלופ נותן מענה לצורכי השווקים, בעיקר ביפאן ודרום מזרח אסיה, אירופה ודרום אמריקה, והדבר מתבטא בכך שהחברה מצליחה להכפיל את המכירות שלה מידי רבעון.

חברת המידע דולב את אברמוביץ' העריכה בתחילת השנה, שהמכירות של גלובלופ יגדלו השנה בשיעור של יותר מפי 3 לרמה של 8 מיליון דולר, לעומת מכירות של 2.5 מיליון דולר בשנת 2000.

גלובלופ, שהוקמה ב-1997 על ידי יגאל יעקובי ואבי מירון, גייסה עד כה כ-8 מיליון דולר במסגרת מספר גיוסי הון מקרנות הון סיכון ישראליות כמו טכנופלס ונצ'רס , קרן אלון וקבוצת הון הסיכון הגדולה ביפאן, ג'אפקו. בעלי מניות נוספים בחברה הם יעקבי, בני הניגל, זוהר גילון ומלונות דן .

גלובלופ פיתחה התקן הרשום כפטנט, לגישה מהירה לאינטרנט, לבנייני מגורים, מלונות, בנייני משרדים, שדות תעופה, מרכזי קניות, בתי חולים וקמפוסים, על ידי שימוש במרכזיית אינטרנט הממוקמת בנקודה מרכזית אחת בכל מבנה והמאפשרת גישה מהירה לאינטרנט.

הפיתרון של החברה מתאים למחשבים אישיים, מחשבים נישאים והתקני אינטרנט נוספים, ללא צורך בשינוי התשתית התקשורתית שאליה מתחברים המשתמשים. החברה מעסיקה 65 עובדים במשרדיה בהוד השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully