וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטורל פורמולה משיקה סדרת מוצרי עיצוב שיער חדשה ויוצאת בקמפיין

נורית שר

17.7.2001 / 14:35

גליקמן נטלר סמסונוב הפיקו קמפיין בכיכובה של עמית מכטינגר ובהשקעה של כ-2 מיליון שקל; החברה מעריכה כי הסדרה החדשה תגדיל את נתח השוק שלה ל-50%

חברת נטורל פורמולה משיקה סדרת מוצרי עיצוב שיער חדשה ומלווה את ההשקה במסע פרסום בהשקעה של כ-2 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב.

הסדרה החדשה, הנקראת "ברגע", כוללת 6 מוצרים המיועדים כל אחד לעיצוב שונה - ומהיר - של השיער: מראה מתולתל, מראה גלי, שיער עם ברק, עיצוב קליל, מעורר בלונד ומוצר מחייה צבע.

הקמפיין יעלה לאוויר בסוף השבוע הקרוב ויכלול בגל הראשון מודעות עיתונות ותשדירים ברדיו הארצי. הגל השני, שיעלה לקראת החורף, יכלול גם סרטוני טלוויזיה. הדוגמניות עמית מכטינגר, ניקול דיקסטרא וקארין זעפרני יככבו במסע הפרסום, כשכל אחת מהן תציג סוג שיער שונה בעל דרישות עיצוב שונות.

נטורל פורמולה מחזיקה, על פי נתוניה, בכ-40% משוק מוצרי השיער בארץ. מתחריה העיקריים הם מותגי וולה, אינדולה, קרליין, לוריאל וד"ר פישר. אלחנן שקד, מנכ"ל משותף בנטורל פורמולה, מסר ל-TheMarker.com כי באמצעות הסידרה החדשה מתכוונת החברה להגדיל את נתח השוק שלה ל-50%.

שקד מסר עוד כי אין בנטורל פורמולה חשש ממשי מ"קניבליזציה" של הסדרה החדשה ביחס למוצרים קיימים מכיוון שעדיין לא מוצה פוטנציאל השוק בתחום, ולכן הציפייה היא להגדלת השוק באופן כללי.

קרדיטים: סופרווייזר: רונן גולדשמידט; תקציבאית: רותי מחלב; קופירייטר: ניב חורש; ארט דיירקטור: יעל ארד; מנהל קריאייטיב: שלמה האוזר; צלם: יקי הלפרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully