וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי פי מורגן: מרקורי תעמוד בתחזיות לרבעון השני אך תנמיך תחזיותיה לשנה כולה

רמי קפלן

17.7.2001 / 18:33

בית ההשקעות מצפה מהחברה להציג מחר הכנסה של 95.6 מ' ד' ורווח של 18 ס' למניה; עם זאת מרקורי תרוויח 5-10 ס' פחות ב-2001; חיתוך התחזית מגולם כבר במחיר המניה

"אנו מאמינים שמרקורי היא אחת החברות הבודדות במגזר בקרת הביצועים באינטרנט, שיצליח לנצל את תקופת המשבר הנוכחית כדי לחזק את העמדה התחרותית שלהן", כותבים בבית ההשקעות ג'יי פי מורגן, לקראת פרסום דו"חותיה של ענקית הטכנולוגיה הישראלית, מחר אחרי המסחר.

למרות הספקולציות שאפפו לאחרונה את החברה, האנליסטים של בית ההשקעות סבורים שהרבעון השני של מרקורי התנהל על פי התחזיות - לדעתם תדווח החברה על הכנסה של 95.6 מיליון דולר ועל רווח למניה של 18 סנט, כפי שהעריכו קודם.

עם זאת, מעריכים האנליסטים כריסטופר גלווין ודניאל בראון שמרקורי לא תוכל לחמוק לחלוטין מנזק השנה, מה גם שעד כה לא הנמיכה תחזיות. לדעתם תנצל ההנהלה את מעמד פרסום הדו"חות מחר כדי לחתוך את תחזית הרווח השנתית ב-10-5 סנטים. התחזית הנוכחית של ג'יי פי מורגן לשנת 2001 עומדת על 429 מיליון דולר בהכנסות ו-90 סנט למניה בשורת הרווח.

לדעת האנליסטים, אין מה לדאוג מהנמכת התחזיות הצפויה, שכן היא מגולמת כבר במחירה הנוכחי של המניה. הם משווים את מה שיקרה למרקורי מחר עם מה שקרה לחברת התוכנה הדומה, Siebel, שפירסמה דו"חות בשבוע שעבר. Siebel הציגה רבעון שני חזק, אך הנמיכה ציפיות שנתיות - מהלך שהתקבל דווקא באהדה על ידי המשקיעים.

אי לכך מותירים בג'יי פי מורגן את המלצת ה"קנייה" למניה, אך לא נוקבים במחיר יעד. מניית מרקורי התנודתית שמה לקלס כל פעם מחדש את נסיונות האנליסטים לתת לה מחירי יעד. באפריל, בזמן פרסום הדו"חות הקודמים, נסחרה המניה ברמות של 40-30 דולר. לאחר מכן זינקה לרמות של 70-60 דולר, כשהיא גורמת לאנליסטים להתפתל, ועתה היא שוב ב-40 דולר, אחרי שאיבדה כמעט 50% מערכה בחודשיים.

לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully