וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות הביטוח הפניקס והדר הודיעו כי אין להן קשר למבטח המשנה אינדיפנדנט שפשט את הרגל

גולן פרידנפלד

17.7.2001 / 19:25

אתמול פירסמה כלל ביטוח הודעה כי היא נפגעה מפשיטת הרגל של מבטח המשנה, אם כי לא באופן מהותי

היום הוציאו חברות הביטוח הפניקס והדר הבהרות לבורסה, כי הן אינן קשורות למבטח המשנה אינדיפנדנט, שהודיע כי פשט את הרגל. אתמול הוציאה חברת כלל ביטוח הודעה, כי אחד ממבטחי המשנה שלה (אינדיפנדנט) פשט את הרגל וכי היא אינה צפויה להיפגע מכך באופן מהותי. ההערכות בשוק היו כי מספר חברות ביטוח נוספות היו קשורות בצורה כזו או אחרת למבטח המשנה ומניותיהן ירדו בשיעורים חדים במהלך המסחר אתמול והיום.

חברת מנופים פיננסיים , הנמצאת בשליטת משפחת בליליוס, הודיעה היום כי היא מתקנת מספר סעיפים בעסקת בעלי עניין שבוצעה בחברה. משפחת בליליוס, שבבעלותה חברת אוטו חן (יבואנית מרצדס), ביקשה לממן רכישה של 5 אוטובוסים מסוג מרצדס בעלות של כ-3 מיליון שקל לחברה בת בבעלות מלאה של מנופים בשם מפל, באמצעות הקצאת מניות לאוטו חן. ההצעה אמורה לקבל אישור באסיפה הכללית של החברה.

מנופים הודיעה היום כי הואיל וההון העצמי של מנופים היה נמוך מ-2 מיליון שקל (בניגוד לכללי הבורסה), נעשים בחברה מאמצים לשיפור במבנה ההון, שאחד מהם הוא הקצאת המניות לאוטו חן, וכי מכירת המניות נעשתה לפי שווי של 5.5 מיליון שקל - גבוה מהותית מהשווי שהוערך על ידי הדירקטוריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully