וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינולטה תשלב את הדור השני של שבבי COACH של צורן במצלמות הדיגיטליות שלה

חזי שטרנליכט

17.7.2001 / 16:52

השבבים, המאפשרים לדחוס תמונות דיגיטליות, ישולבו במצלמת ה-Dimage E201 שלה; מחר תפרסם צורן את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני

לאחר שבסוף השבוע הודיעה צורן כי שבביה ישולבו במצלמות דיגיטליות חדשות של חברת טושיבה, היא מודיעה היום על חוזה דומה עם חברת מינולטה.

יצרנית המצלמות מינולטה תשלב את שבב ה-COACH של צורן, שמאפשר לדחוס תמונות דיגיטליות, במצלמה הדיגיטלית שלה מדגם Dimage E201. השבב שתספק צורן הוא דור שני של ה-COACH, והוא מציע ביצועים משופרים, כגון: יכולות הקלטת קטעי וידאו של 60 שניות במצלמות סטילס ויכולות של זום דיגיטלי משופר.

את הדור הראשון של שבבי ה-COACH החלה צורן למכור בסתיו של 1998, והדגם החדש מציע יכולות DSP (עיבוד אותות דיגיטליים) משופרות עם תוכנה חדשה שתאפשר ליצרני המצלמות לפתח את המצלמות בזמן קצר יותר.

לדברי מנהל מוצרי הצילום הדיגיטלי בצורן, אוהד מיטב, החברה מתכוונת להמשיך ולפתח את קו שבבי ה-COACH בכדי לשכלל את הדור הנוכחי, ולהוזיל את העלויות לשותפות ה-OEM שלה, דוגמת מינולטה.

צורן, הנסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-580 מיליון דולר, מייצרת בעיקר מעגלים משולבים לשבבים עבור תעשיית האודיו והווידאו הדיגיטליים. שבבי החברה משלבים יכולות עיבוד אותות (DSP) מסוגים שונים, המיועדים בין השאר, למצלמות וידיאו ומוצרי אודיו דיגיטליים.

החברה הוקמה ב-1983 והחלה להיסחר בנאסד"ק בסוף 1995. שיטת העבודה העסקית שלה היא בעיקר הסכמי OEM שמאפשרים ללקוחותיה לשלב את שבביה בציודם. בין לקוחותיה: פוג'י, סוני, שארפ, טושיבה,ימאהה ועוד. כמו כן, לחברה יש שותפים אסטרטגיים כגון: דולבי לאבס, פוג'פילמס, אינפיניון ועוד.

מניית צורן, שאיבדה כ-50% מערכה בדצמבר 2000 עקב הצגת דו"חות מאכזבים, הצליחה לצמוח בצורה מרשימה מאז מרמת מחיר של כ-14 דולר למנייה ל-32.8 דולר למניה - מחיר הגבוה ב-134%.

החברה תפרסם מחר את תוצאותיה הפיננסיות לרבעון השני של השנה, לאחר סיום המסחר. ההערכות הממוצעות בוול סטריט הן כי היא תדווח על איזון בשורת הרווח למניה ועל מכירות של 20.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully