וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומפיוג'ן מכרה רשיון שימוש במאגר הנתונים Gencarta ל-Kyowa Hakko היפאנית

סוכנויות הידיעות

17.7.2001 / 15:55

מאגר הנתונים הגנומי והפרוטאומי המבואר של קומפיוג'ן ישולב במחקר הגנומי של החברה היפאנית; זהו הסכם ראשון למכירת רשיון שימוש במאגר לחברת תרופות גדולה

חברת קומפיוג'ן , המפתחת טכנולוגיות חישוביות מתקדמות למחקר גנומי ופרוטאומי, הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם חברת Kyowa Hakko Kogyo, חברת תרופות וביוטכנולוגיה מובילה ביפאן, למכירת רשיון שימוש במאגר הנתונים הגנומי והפרוטאומי Gencarta. במסגרת הסכם זה ישולב מאגר הנתונים הגנומי והפרוטאומי של קומפיוג'ן במחקר הגנומי של חברת Kyowa Hakko.

"לאחר בחינה של מספר מאגרי נתונים, בחרנו במאגר הנתונים Gencarta של קומפיוג'ן", אמר ד"ר Seiga Itoh, מנהל בכיר ביחידה לגילוי תרופות של חברת Kyowa Hakko. "אנו מצפים כי שילוב מאגר הנתונים המקיף של קומפיוג'ן במחקר שלנו יעניק לנו יתרון משמעותי בתהליכי פיתוח וגילוי תרופות".

"אנו גאים כי Kyowa Hakko, אחת מחברות התרופות המובילות ביפאן, בחרה במאגר הנתונים שלנו לסייע לה במאמצי גילוי התרופות שלה", אמר ד"ר מור אמיתי, נשיא ומנכ"ל קומפיוג'ן. "הסכם זה משמעותי במיוחד לקומפיוג'ן, שכן הוא ההסכם הראשון עבור Gencarta עם חברת תרופות גדולה, וכן מסמן את כניסתו של מאגר הנתונים Gencarta לשוק היפאני החשוב".

כאמור, במסגרת הסכם זה רכשה Kyowa Hakko את רשיון השימוש במאגר הנתונים הגנומי והפרוטאומי, Gencarta, המבוסס על פלטפורמת ה-LEADS של קומפיוג'ן. מאגר זה כולל, לצד נתונים גנומיים ופרוטאומיים, גם הסברים וביאורים על הנתונים המופיעים בו.

מאגר הנתונים תוכנן במיוחד לסייע בתהליך מואץ של גילויים בתחום התרופות ולהגביר את ההצלחה של תכנון וביצוע ניסויים. הוא מספק ייצוג מקיף ומדויק של ה-Transcriptome - הגשר הביולוגי בין הגנים לבין החלבונים. יצירת הייצוג דורשת מידול מדויק של תהליכים ביולוגיים, במיוחד Alternative Splicing, המהווים חלק אינטגרלי מפלטפורמת ה-LEADS של קומפיוג'ן.

מאגר הנתונים Gencarta - הכולל כיום עשרות אלפי גנים, יותר מ-150 אלף splice varients והחלבונים הנובעים מהם, SNPs ואינפורמציה גנומית נוספת - הוא תוצאה של הרצה תקופתית של הכלים החישוביים של פלטפורמת ה-LEADS על מאגרי מידע גנומיים ופרוטאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully