וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלמן-אלדובי קיבלה רישיון לניהול קרנות נאמנות ומתכוונת להשיק בשבוע הבא 4 קרנות

TheMarker

26.4.2006 / 21:58

אורי אלדובי: "ההחלטה האסטרטגית של הקבוצה להיכנס לתחום הקרנות נובעת מהשינויים שחלו בתחום בעקבות רפורמת בכר, המאפשרים לקבוצה להרחיב את סל המוצרים לטווח בינוני וארוך"



קבוצת הלמן-אלדובי קיבלה מרשות ני"ע רישיון לניהול קרנות נאמנות וכבר בשבוע הבא תשיק הקבוצה 4 קרנות. בכך הופכת הקבוצה לקבוצה הפרטית היחידה בישראל המחזיקה, במקביל, ברשיונות לניהול קרנות פנסיה רגילות וכלליות, רישיון לניהול קופות גמל, רישיון לניהול סוכנות ביטוח וכעת גם רישיון ניהול קרנות. בקבוצה הקימו לצורך פעילות זו חברה בת בשם הלמן-אלדובי ניהול קרנות נאמנות.



עד כה עסקה הלמן-אלדובי בתחום הקרנות בחו"ל בלבד, באמצעות הייצוג בישראל של קרנות הנאמנות של PIONEER מקבוצת יוניקרדיטו האיטלקית.



בעקבות קבלת הרישיון, תשיק הקבוצה בתחילת מאי 4 קרנות נאמנות סולידיות בתחום האג"ח, הנדל"ן, ההיי-טק וקרן גמישה ללא מגבלות. לדברי החברה, בשלב זה כל הקרנות יהיו ללא שיעורי הוספה כלל ודמי הניהול יהיו נמוכים ויעמדו על 1.1% בקרן האג"ח ו-1.85% בשאר הקרנות.



לדברי אורי אלדובי, מבעלי קבוצת הלמן-אלדובי ומי שיכהן כמנכ"ל חברת הקרנות, ההחלטה האסטרטגית של הקבוצה להיכנס לתחום הקרנות נובעת מהשינויים שחלו בתחום בעקבות רפורמת בכר המאפשרים לקבוצה להרחיב את סל המוצרים לטווח בינוני וארוך. לדברי אלדובי, "בעקבות מכירת הקרנות של הבנקים נוצרה הזדמנות אמיתית להציע, במסגרת קבוצה אחת, סל שלם של מוצרים לחיסכון החל מתקופה של מספר חודשים ועד לפנסיה".



היקף הנכסים שמנהלת קבוצת הלמן-אלדובי, אשר בבעלות רוני הלמן ואורי אלדובי, עומד על כ-850 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully