וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפועלים יציע להעלות הרף למתן בונוס

רם דגן

27.4.2006 / 8:09

מציע לעלות את הרף מעליו המנהלים יקבלו בונוס מתשואה של 12% ל-14%. היוזמה באה בשל הביקורת על הבונוסים השמנים של הבנקים

יו"ר בנק הפועלים שלמה נחמה יביא לאישור דירקטוריון הבנק הצעה לשינוי נוסחת הבונוס של מנהלי הבנק, כך שהרף שמעליו יקבלו המנהלים בונוס בעבור ביצועי הבנק יהיה תשואה בשיעור של 14% על ההון של הבנק. כיום הרף המינימלי הוא 12%.

היוזמה של נחמה מגיעה על רקע הביקורת הציבורית הנוקבת על הבונוסים השמנים של בכירי הבנק ב-2005. היום צפוי הפועלים להגיש לרשות ני"ע את המסמכים הקשורים בהסכמי השכר של מנהלי הבנק, בהם היו"ר נחמה והמנכ"ל צבי זיו.

זיו עצמו ניצב בפני סיום חוזה ההעסקה שלו, שיפוג לאחר שלוש שנים באוגוסט הקרוב. הנהלת הבנק צפויה להתחיל בתקופה הקרובה במו"מ להארכת החוזה שלו. זיו קיבל אשתקד את השכר הגבוה ביותר מבין בכירי הבנקים - 33.5 מיליון שקל, והשיחות על תנאי השכר המחודשים שלו יעמדו בצל הביקורת על השכר בסקטור. ההערכה היא כי הביקורת הציבורית צפויה להביא לשינויים בהסכם השכר של זיו, שעשוי להיות פחות מתגמל מהנוכחי.

בד בבד יתכנס היום אחר הצהריים דירקטוריון הפועלים כדי לאשר, בין השאר, שורה של מינויים בהנהלה הבכירה. המשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה לניהול נכסי לקוחות, יעקב רוזן, ימונה למנהל החטיבה הפיננסית ויחליף את אבי הראל, שפורש מהבנק. את רוזן יחליף ברי בן זאב, המכהן כיום כראש פעילות הבנקאות הפרטית הבינלאומית של הבנק. את בן זאב יחליף מנכ"ל לאומי שווייץ, אלברטו גורפינקל, ואת כיסאו יתפוס מתי טל. טל חוזר לפועלים לאחר שבארבע השנים האחרונות שימש מנכ"ל בנק אוצר החייל, שנמכר לאחרונה לבינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully