וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית ברגר רוכש 50% מטיב טעם

סיון קלינגבייל

27.4.2006 / 10:27

ישלם 26 מיליון דולר. למנכ"ל הקבוצה ימונה יקי ודמני, לשעבר מנכ"ל אייס קנה ובנה. הקבוצה הרוויחה ב-2005 כ-8 מיליון ש'

אנטר הולדינגס תשלם 26 מיליון דולר תמורת 50% מקבוצת טיב טעם, כך הודיעה הבוקר החברה לבורסה. 12 מיליון דולר יוזרמו לתוך החברה. העסקת תושלם תוך 14 יום והיא כפופה לאישור הדירקטוריונים של החברה.

עם השלמת המכירה, ידוללו אחזקותיו של קובי טרייביטש בטיב טעם ויקי ודמני, מי שהיה עד לאחרונה מנכ"ל אייס קנה ובנה, ימונה למנכ"ל. יתר שותפיו של טרייביטש - יוסי חושנסקי (10%) והמשפחה מהגליל (30%) - יחליטו האם לדלל את אחזקתם או לצאת מהחברה.

לTheMarker נודע, כי קבוצת טיב טעם הרוויחה ב-2005 כ-8 מיליון שקל על מחזור מכירות של 1.2 מיליארד שקל. מהנתונים עולה, כי טיב טעם נמכרת על פי מכפיל רווח 14. בשוק טוענים, כי בעבר דרש טרייביטש סכום גבוה יותר עבור הרכישה, אבל תחקיר כולבוטק אשר חשף כי בחלק מסניפי הרשת נמכר עוף מתובל שאינו ראוי למאכל אדם, פגע בתדמית הרשת וגרם לירידת המחיר בכ-30%.

בשוק מסבירים כי הסיבה לצורך של שטרייביטש בשותף היא התרחבות הרשת. לטיב טעם הסכמים חתומים לפתיחת כשבעה סניפים נוספים בשנה הקרובה. הרשת מונה כיום 27 סניפים.

קבוצת טיב טעם מורכבת משלוש חטיבות - הרשת הקמעונאית, זרוע הייבוא והחטיבה היצרנית. חלק גדול מהמוצרים הנמכרים ברשת מיוצרים או מיובאים על ידי הקבוצה עצמה. בשנה האחרונה, רכשה החטיבה התעשייתית 50% ממעדני מזרע והיא נמצאת בתהליכי רכישה של חברה בתחום יבוא הדגים ופירות הים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully