וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות אי.סי.איי צמחו ל-162 מ' דולר - מעל לתחזית

שירלי יום-טוב

27.4.2006 / 15:15

רפי מאור, הנשיא והמנכ"ל: "הביקוש למוצרינו ממשיך להיות חזק". החברה חזרה על תחזית לצמיחה רבעונית בהכנסות וברווח

חברת ציוד התקשורת הישראלית, אי.סי.איי, סיימה את הרבעון הראשון עם הכנסות של 162 מיליון דולר - הכנסות הגבוהות מהתחזית הממוצעת בוול סטריט בכ-1.3 מיליון דולר. החברה צמחה ב-11% ביחס לרבעון המקביל ורשמה ירידה של 4% ביחס לרבעון הקודם, בהתאם לציפיות החברה לירידה עונתית קלה.

הוצאה של 2.9 מיליון דולר בגין הטבה הגלומה באופציות למנהלי החברה ועובדיה והוצאות חד פעמיות בגין רכישת לורל נטוורקס הביאו לכך שהרווח הנקי יעמוד של 3.1 מיליון דולר, 3 סנט למניה. ברבעון המקביל היה הרווח 10.4 מיליון דולר וברבעון הקודם 7.6 מיליון דולר. ההוצאה בגין אופציות צפויה לעמוד על 10 מיליון דולר ל-2006 כולה. בנטרול הוצאות אלה, עמד הרווח על 7.1 מיליון דולר, 6 סנט למניה - בהתאם לתחזית הממוצעת בוול סטריט.

אי.סי.איי רשמה ברבעון שחלף תזרים מזומנים חזק של 21 מיליון דולר, שהעלה את קופת המזומנים שלה ל-267 מיליון דולר, 2.25 דולרים למניה. מאזן החברה איתן מתמיד כאשר צד ההתחייבויות נקי מחובות.

רפי מאור, הנשיא והמנכ"ל, ציין כי "הביקוש למוצרינו ממשיך להיות חזק וקצב קבלת ההזמנות ברבעון איפשר לנו לרשום גידול בהכנסות לעומת השנה שעברה. הגידול נובע בעיקר מהמשך פריסת רשתות triple play מתקדמות על ידי לקוחותינו העיקריים, וכן מביקוש גובר לפתרונות המתקדמים שלנו לתשתיות תקשורת סלולרית, בעיקר בשווקים המתעוררים, בהם צומח השוק הסלולרי בקצב מהיר".

מאור הוסיף, כי "במהלך הרבעון הראשון נהנתה חטיבת הגישה בפס רחב מביקוש חזק למוצריה. בעוד שההכנסות קטנו ביחס לרבעון הקודם, כפי שצפינו מראש, הביקוש למוצרי החטיבה על ידי לקוחותינו העיקריים המשיך להיות חזק ויציב. במהלך הרבעון, החלה החטיבה לפרוס רשת פס רחב חדשה מהמתקדמות בעולם - רשת של הדור הבא הנפרסת עבור T-Com, יחידה של דויטשה טלקום, ולפרויקט זה יש פוטנציאל ליצור הזדמנויות חדשות עבור אי סי איי בתחום ה-IPTV. לסיכום, רבעון זה היווה עבורנו התחלה מצויינת לשנת 2006".

אי.סי.איי חזרה על התחזית להמשך ולפיה המכירות ב-2006 יגדלו בשיעור העולה על קצב הגידול במגזר ציוד הטלקום. החברה צופה צמיחה רבעונית רציפה בהכנסות וברווח הנקי ביתרת השנה.

מניית אי.סי.איי זינקה 50% מתחילת השנה והחברה נסחרת בנאסד"ק בשווי שוק של 1.25 מיליארד דולר. בימים האחרונים נודע כי בעלי עניין בחברה, בכללם כור, מתכוונים לצאת בהצעת מכר בגובה 300 מיליון דולר באמצעות הנפקה משנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully