וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבס משקיעה בחו"ל: רכשה 20% ממניות YOO הבריטית ב-3.4 מיליון ליש"ט

אלי דניאל

18.7.2001 / 10:39

כמו כן, תרכוש חבס 50% מהזכויות בבניין משרדים בלונדון תמורת כ-800 אלף ליש"ט

חברת הנדל"ן חבס-ח.צ. השקעות , הנמצאת בשליטת משפחת חבס, מדווחת היום על השלמת העסקה עם חברת YOO הבריטית. על פי הסכם שהושג בין שתי החברות, תשקיע חבס ב-YOO כ-3.4 מיליון ליש"ט, בתמורה ל-20% ממניותיה. מהסכום האמור, סך של כ-1.25 מיליון ליש"ט יושקע בהונה של YOO, ואילו היתרה (2.15 מיליון ליש"ט) תיחשב כהלוואת בעלים.

YOO עוסקת במתן שירותי תכנון, עיצוב ושיווק לפרויקטים של מגורים ברחבי העולם ובהשקעה בפרויקטים הללו.

חבס מדווחת גם על עסקה שתיחתם בקרוב ובמסגרתה היא תרכוש 50% מהזכויות בבניין משרדים בשטח של כ-450 מ"ר במרכז לונדון, בתמורה לכ-800 אלף ליש"ט. יתר 50% מהזכויות בבניין מוחזקות ע"י בעל השליטה ב-YOO.

הסכמים סופיים בגין שתי העסקות האמורות צפויים להיחתם בימים הקרובים לאחר שדירקטוריון החברה אישר אותם. מימון העסקות ייעשה באמצעות ההון העצמי של חבס ובאמצעות הלוואות בנקאיות שתיקח.

חבס והחברות הבנות שלה עוסקות בעיקר בייזום ובביצוע השקעות בנכסי מקרקעין למכירה ובהחזקת נכסי מקרקעין מניבים בארץ. העסקות שעליהן דווח היום הן ההשקעות הראשונות של חבס בנדל"ן מניב בחו"ל, מאז החזיקה החברה בשנים 1997 ו-1998 ב-3 מרכזים מסחריים בארה"ב.

הכנסות החברה ברבעון הראשון של שנת 2001 הסתכמו ב-620 אלף שקל, בדומה להכנסות ברבעון המקביל. בשורה התחתונה, החברה הפסידה ברבעון הראשון כ-1.3 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של כ-1.5 מיליון שקל ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully